Fraans Geplaatst 12 augustus, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 12 augustus, 2017 (aangepast) Weet iemand wat de bestelnummers zijn van de chromen / aluminiumkleurige ringen op de deurpanelen tussen de bevestiging van de handgreep ? 2 per paneel . 12 augustus, 2017 aangepast door Fraans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 12 augustus, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 12 augustus, 2017 3AA 898 198 3Q7 3AA 898 198 B 3Q7 3AA 898 197 3Q7 3AA 898 197 B 3Q7 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fraans Geplaatst 13 augustus, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2017 Thanx ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 touzani Geplaatst 12 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 12 september, 2017 3AA 898 198 3Q7 3AA 898 198 B 3Q7 3AA 898 197 3Q7 3AA 898 197 B 3Q7 Deze zijn het goedkoopst ( € 8.90 ) te krijgen via https://shop.ahw-shop.de/original-vw-passat-3c-b7-satz-zierringe-zuziehgriff-rechts-2-tlg.-aluminium zelfde shop bied ze aan op ebay voor 15,90 per set. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Harrynak63 Geplaatst 12 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 12 september, 2017 (aangepast) Bij de dealer kost het ongeveer 10,- per deur. Oneven nummers altijd voor de bestuurderskant. Even voor de passagierskant. 12 september, 2017 aangepast door Harrynak63 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AJV Geplaatst 19 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2017 Die staan ook op mijn verlanglijstje. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 19 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2017 Interieur knapt er echt enorm van op. Dit is een mod waar je niet te lang over moet nadenken, maar gewoon moet aanschaffen en plaatsen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 touzani Geplaatst 1 oktober, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 oktober, 2017 Heeft iemand een link hoe je de deurhendel eruit krijgt? Heb al een 1 schroef verwijderd maar krijg de greep er niet uit. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 1 oktober, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 oktober, 2017 Volgens mij kan de deurhendel niet helemaal los. Ik heb destijds de greep iets verdraaid waardoor ik de ring kon vervangen. Anders kun je het gehele deurpaneel verwijderen om vanaf de achterkant te kijken hoe en wat? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 1 oktober, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 oktober, 2017 (aangepast) Heeft iemand een link hoe je de deurhendel eruit krijgt? Heb al een 1 schroef verwijderd maar krijg de greep er niet uit. er zit dacht ik nog een 2de schroef heel diep in de holte thv waar de greep aansluit aan het paneel, als deze eruit is moet de greep uit het paneel geschoven worden. Die schroef zit aan de binnenkant/achterkant van het deurpaneel. 1 oktober, 2017 aangepast door wulfke 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 touzani Geplaatst 1 oktober, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 oktober, 2017 er zit dacht ik nog een 2de schroef heel diep in de holte thv waar de greep aansluit aan het paneel, als deze eruit is moet de greep uit het paneel geschoven worden. Die schroef zit aan de binnenkant/achterkant van het deurpaneel. Die had ik ook gevonden, eruit gehaald, maar krijg de hendel er niet makkelijk uit. Wilde geen geweld gebruiken.. Is er manier van eruit halen? Dus eerst boven eruit en dan onderkant naar boven duwen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wallyxr7 Geplaatst 1 oktober, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 oktober, 2017 Er staat 3C en B7, past dus niet op een CC? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 1 oktober, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 oktober, 2017 Die had ik ook gevonden, eruit gehaald, maar krijg de hendel er niet makkelijk uit. Wilde geen geweld gebruiken.. Is er manier van eruit halen? Dus eerst boven eruit en dan onderkant naar boven duwen. hij schuift niet zo makkelijk omdat je tegelijk het bovenste deel van de handgreep uit het verval moet trekken (waar de bovenste schroef van het paneel in zit) en tegelijk naar boven toe moet trekken in de langsrichting van de handgreep, spant wel wat maar hij kan eruit, wat wrikken help wel Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Fraans
Weet iemand wat de bestelnummers zijn van de chromen / aluminiumkleurige ringen op de deurpanelen tussen de bevestiging van de handgreep ? 2 per paneel .
aangepast door FraansLink naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten