Ga naar inhoud
  • 0

Sonniboy / Privacy Shades universeel B6/B7?


DexterXL

Vraag

Aangezien onze B7 variant geen privacy glass heeft, zit ik te kijken naar Sonniboy's of Privacy Shades,

alleen kom je op MP de B7 variant eigenlijks niet tegen, wel een aantal B6, als ik dan naar de modellen

van de ruiten kijk, lijkt het haast op elkaar.....

 

Dus zijn de achterramen en achterklep raam identiek tussen de B6 en B7?

 

iemand al eens getest / uitgeprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik had in mijn vorige B7 ingebouwde zonneschermen in de portieren achter. Helaas heeft mijn huidige auto dit niet en nu twijfel ik over goedkope sonniboys of over het zelf installeren van die schermen,want mooier en dan hoef ik niet steeds die schermen ergens op te ruimen.

Kan iemand mij helpen aan de onderdeelnummers en belangrijker nog; ervaringen over het installeren? Ik heb zitten zoeken maar kan er weinig over terugvinden op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren bij @oele de Sunniboys van z'n oude B6 opgehaald en de Arteon mogen bewonderen (heel gaaf uitgevoerd!). Vanavond heb ik die schermen  getest in m'n B7 en de Sunniboys passen prima in de portieren en achterklep,maar net niet in de vaste zijramen van de kofferbak ruimte. 1 hoek steekt altijd een beetje uit, ongeacht hoe je ze ook probeert. Het is niet hinderlijk in het gebruik, maar past helaas net niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden