jackhermens Geplaatst 12 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 12 juni, 2017 (aangepast) Ik ben momenteel aan het twijfelen welke velgen ik onder mijn 3BG variant wil gaan leggen. Ik twijfel vooral tussen deze 3. Oude model Audi S8 velg in 17 of 18 inch Oude model Audi RS4 velg in 17 of 18 inch Of Omanyt velg in 18 inch? Wat is jullie mening? *********** Eventuele andere meningen zijn ook altijd welkom! Groetjes Jack! 12 juni, 2017 aangepast door BARRY_TDI Nog geen 100 berichten of full member. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 12 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 12 juni, 2017 Om onderdelen aan te mogen bieden of te vragen moet je minimaal 100 posts hebben of full member wezen of je koopt een verkooptegoed.. Om deze reden heb ik je tekst aangepast. Zie hier de forum regels verkoop gedeelte Om full member te worden en niet te hoeven wachten op 100 posten zie hier Zo word je Full Member Als advies zou ik of old RS6 of A8 Stars eronder doen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jackhermens Geplaatst 12 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 juni, 2017 Om onderdelen aan te mogen bieden of te vragen moet je minimaal 100 posts hebben of full member wezen of je koopt een verkooptegoed.. Om deze reden heb ik je tekst aangepast. Zie hier de forum regels verkoop gedeelte Om full member te worden en niet te hoeven wachten op 100 posten zie hier Zo word je Full Member Als advies zou ik of old RS6 of A8 Stars eronder doen. Sorry, daar had ik niet heen gekeken! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 (aangepast) Volgens mij vraagt TS slechts advies. 13 juni, 2017 aangepast door bm-er Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Ik zou voor de Omanyt os S8 wielen gaan. De rs4 vind ik een wat logge uitstraling hebben. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Volgens mij vraagt TS slechts advies. Na mijn aanpassing wel ja 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 let wel op de ET waarde. Omanyt is van de 3C serie en heeft een hogere ET. Deze vallen dus onder een 3BG erg naar binnen en heb je sowieso spoor verbreders nodig. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jackhermens Geplaatst 13 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 let wel op de ET waarde. Omanyt is van de 3C serie en heeft een hogere ET. Deze vallen dus onder een 3BG erg naar binnen en heb je sowieso spoor verbreders nodig. Oke bedankt voor het advies! Daar had ik inderdaad geen rekening mee gehouden. Dan zal het rijcomfort ook zeker sterk dalen? Ben namelijk ook nog steeds aan het twijfelen tussen 17 of 18 inch omdat ik elke dag tegen de 100 km rij. Wel voornamelijk snelweg. Nu liggen er 16 inch onder. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 (aangepast) Bij 3BG zou ik dan max 17 inch nemen bij die reis afstand. Het rij comfort wordt niet door de ET waarde beïnvloed. Hoogte van je band is zeer bepalend. Grotere velg heeft tot resultaat lagere wang hoogte. Hoe lager de wang deste stugger is de combinatie 13 juni, 2017 aangepast door dieseltje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jackhermens Geplaatst 13 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Is het dan de moeite waard om van 16 naar 17 te gaan? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Dat is heel persoonlijk. T oog wil ook wat ???? Is ook afhankelijk wat voor onderstel je hebt. De originele sportline veren of een ander merk. Heb onder mijn 3BG destijds een KW set gehad. Dat is in vergelijk met het originele sport onderstel ook heel stug, maar rijdt wel snaar strak. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Zou voor de 17" de Phoenix velg adviseren. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jackhermens Geplaatst 13 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 En als ik besluit toch 18" er onder te leggen. Wat adviseren jullie dan qua vering? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Denk dat je beter dan met div wagens moet gaan rijden bij een meeting om verschil te ondervinden. Wat de één stug vindt, is voor een ander lekker. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 LeovanderMeer Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 S8 is het mooist van de drie. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jackhermens Geplaatst 13 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Ja mijn vader heeft een b8 met 17" eronder liggen maar die heeft wel op die velgen dezelfde band hoogte als mij. Dan is het misschien toch een kwestie van proberen ja. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jackhermens Geplaatst 13 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 S8 is het mooist van de drie. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de s8 of omanyt. Alleen het probleem is om een mooie set te vinden die niet misbruikt is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Stief Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Tja dmaken verschillen.... maar ik zou voor de S8 gaan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DexterXL Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Op wat voor kleur auto? want dat maakt soms ook nog heel erg uit, als je al geen stoere kleur hebt, dan kunnen hele stoere velgen verkeerd uitpakken, maar sowieso altijd je eigen mening volgen, want wat jij mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden en omgekeerd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 @@jackhermens De hoogte die op de zijkant van de band staat is de percentage van de breedte. Dus bij ander inch maat is de hoogte niet gelijk!!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jackhermens Geplaatst 13 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 @@jackhermens De hoogte die op de zijkant van de band staat is de percentage van de breedte. Dus bij ander inch maat is de hoogte niet gelijk!!! Dat wist ik ja, maar bedoelde dat ik mijn passie dus niet met zijne kan vergelijken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jackhermens Geplaatst 13 juni, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 (aangepast) Had even geen andere foto bij de hand. Die rechtse is dus de mijne Was ook wel blij met de linkse geweest haha Nu hebben jullie een beeld waar ze onder moeten komen. 13 juni, 2017 aangepast door jackhermens 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 antonio Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Verplaatst Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 13 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2017 Met die kleur zou ik toch de stars doen of old rs6. Een 5spaak iig Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jackhermens Geplaatst 14 juli, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 juli, 2017 Zo weer even een tijdje geleden. Ondertussen zitten de andere velgen er al op. Nu heb ik nog een vraag. Weet iemand hoe ik die logo's van audi kan veranderen. Bedoel hiermee dan een sticker van volkswagen laten drukken en die er overheen of..? Misschien zijn er die ervaring ermee hebben? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 14 juli, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 14 juli, 2017 Je kan vw naafdoppen bestellen die er op passen. Miss bij ali per ongeluk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
jackhermens
Ik ben momenteel aan het twijfelen welke velgen ik onder mijn 3BG variant wil gaan leggen.
Ik twijfel vooral tussen deze 3.
Oude model Audi S8 velg in 17 of 18 inch
Oude model Audi RS4 velg in 17 of 18 inch
Of Omanyt velg in 18 inch?
Wat is jullie mening?
Eventuele andere meningen zijn ook altijd welkom!
Groetjes Jack!
aangepast door BARRY_TDINog geen 100 berichten of full member.
Link naar reactie
Delen op andere sites
30 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten