Ik ben heel wat uurtjes verder met rommelen maar krijg mijn (luxe) probleem niet opgelost. Het gaat om een passat 3C /B6 uit 2006 2.0 dieseltje fabriek af geleverd met een klein display (MFL) gewoon een rode gewisseld voor een luxere.
Gister ben ik bij Bonny geweest voor de afwijking KM stand te wijzigen. In de test omgeving is het menu gewoon beschikbaar, maar in de auto niet.
Wat heb ik tot nu toe gedaan:
- Accu los
- Tellerhuis in fabrieks instellingen
- VAGCom 12.12 instellingen na gelopen
- 3<5sec de OK/reset knop ingehouden op de wisser hendel
- 3<5sec de Boven/bende knop ingehouden op de wisser hendel
Ik heb jammergeneog geen stuur bediening, dus daarmee kan ik niet in het menu komen.
In dit topic linkje heeft dre een tip over waardens overzetten:
Adres 17 - Instruments. Scrijf de codering op. Ga naar adaption en schrijf alle kanalen en hun waarden op. Dan bouw je alles over, zet je codering en waarden over, en klaar...
grtz, dre
Het krommen is, als ik met VCDS in dit menu ga kijken met me oude teller zie ik alleen interval waardes voor servicebeurtjes en olie kwalitijd....
Vraag
francisco
Beste mensen,
Ik ben heel wat uurtjes verder met rommelen maar krijg mijn (luxe) probleem niet opgelost. Het gaat om een passat 3C /B6 uit 2006 2.0 dieseltje fabriek af geleverd met een klein display (MFL) gewoon een rode gewisseld voor een luxere.
Gister ben ik bij Bonny geweest voor de afwijking KM stand te wijzigen. In de test omgeving is het menu gewoon beschikbaar, maar in de auto niet.
Wat heb ik tot nu toe gedaan:
- Accu los
- Tellerhuis in fabrieks instellingen
- VAGCom 12.12 instellingen na gelopen
- 3<5sec de OK/reset knop ingehouden op de wisser hendel
- 3<5sec de Boven/bende knop ingehouden op de wisser hendel
Ik heb jammergeneog geen stuur bediening, dus daarmee kan ik niet in het menu komen.
In dit topic linkje heeft dre een tip over waardens overzetten:
Adres 17 - Instruments. Scrijf de codering op. Ga naar adaption en schrijf alle kanalen en hun waarden op. Dan bouw je alles over, zet je codering en waarden over, en klaar...
grtz, dre
Het krommen is, als ik met VCDS in dit menu ga kijken met me oude teller zie ik alleen interval waardes voor servicebeurtjes en olie kwalitijd....
Nog even een plaatje van het nieuwe telerhuis:
aangepast door franciscoLink naar reactie
Delen op andere sites
33 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten