Ga naar inhoud
  • 0

Bandenspanningscontrole


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik was me aan het bedenken om bandenspanning controle toe te voegen aan de auto.

Nu dacht @@Fopperr dat elke B7 dit heeft. Als ik dit artikel lees, geeft dit het ook aan (ook al staat er geen Passat).

Is het zo dat een B7 standaard iets heeft, ook al is het een simpel iets? Moet het dan alleen nog geactiveerd worden via VCDS?

 

Zo nee, hoe 'makkelijk' en leuke prijs is het in te bouwen?

 

groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Na aanleiding van dit topic weer even een mailtje eraan gewaagd. Vanacht om half één een reactie gekregen dat hij vandaag het geld en de alws kit opstuurt. Ben benieuwd!

 

Maar als ik jou was zou ik nog wel even contact met hem opnemen. Misschien weet ie het zelf geeneens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een H versie werkt gewoon als je teller nieuw genoeg is (minimaal SW10xx dacht ik).

Maar ook al is je teller te oud, dan nog moet je een H versie gewoon met VCDS kunnen uitlezen e.d.

Feit dat je dus niet met die module kunt communiceren heeft dus niets te maken met H versie. Ofwel is die module defect, inmiddels kapot, of bedrading niet in orde of wat dan ook.

 

Er zijn mensen die een H versie kunnen herprogrammeren naar een F versie, dus het is helemaal niet vreemd dat je een sticker met F versie op een H versie geplakt ziet.

 

Gr. Bonny

aangepast door Bonny
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoeveel tijd zat er tussen dat je het ontvangen hebt en gereageerd had dat je het verkeerde geleverd had gekregen? Volgens mij hanteren ze 14 dagen dus ik ben daar al overheen. Maar zou het erop kunnen wagen.

Het zou best eens kunnen dat ik hem zelf om zeep heb geholpen. Even kijken of hij het bij Passat Rdi nog wel doet. Ga ondertussen dan nog een keer de canbus nameten op een slechte soldering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoeveel tijd zat er tussen dat je het ontvangen hebt en gereageerd had dat je het verkeerde geleverd had gekregen? Volgens mij hanteren ze 14 dagen dus ik ben daar al overheen. Maar zou het erop kunnen wagen.

Het zou best eens kunnen dat ik hem zelf om zeep heb geholpen. Even kijken of hij het bij Passat Rdi nog wel doet. Ga ondertussen dan nog een keer de canbus nameten op een slechte soldering.

1 dag, omdat het bij de buren was geleverd. Maar direct gemaild toen ik ineens een pla module in mijn handen had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En we hebben beeld met een 3AA 907 273 D module.
Menu verschijnt in de teller met keuze belading en het overzicht met de drukken. Heb de sensoren in de kofferbak liggen eens kijken wat ze morgen doen na een stuk rijden.
Vreemde is dat ik module 65 niet kan benaderen met vcds, maar de teller pikt wel de signalen op.
Met dank aan @@Passat Rdi voor het uitzoekwerk!

 

Update: met sensoren gemonteerd werkt alles prima, zonder sensoren gemonteerd wordt het scherm na een tijdje rijden uitgeschakeld. (Geen communicatie).

Module in de kofferbak
IMG_7126.jpg

Voor monteren sensoren
IMG_7892.jpg

Na monteren sensoren
IMG_7953.jpg

aangepast door Roy_01
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden