Ik loop alvast een beetje vooruit maar ik ben van plan om na de winter en het asfalt weer wat warmer word 18 inch velgen te nemen onder mijn passat B7 . Zelf zit ik te denken aan de Kansas of Durban velgen. Wel dik maar wel OEM.
Daarbij vraag ik met af of het verstandig is om daarbij de passat een stukje te laten zakken. Bijvoorbeeld de Eibach veren die max 3 cm zakken. Vraag daarbij is kunnen de orginele schokbrekers dit aan? En is Eibach een goeie optie?
Daarnaast weet ik van passat dat deze niet heel sterk achter in de veren is. De bedoeling is dat er van het zomer wordt gereden met een caravan. Wat is veel zie is dat er hulpveren worden geplaatst omdat de passat behoorlijk doorzakt in de kont (zelf nog niet ervaren maar wel mensen horen zeggen dat het nodig is). Eigenlijk bedenk ik me daarbij dat als ik hier stuggere Eibach veren onder zet, heb ik dat probleem dan ook meteen opgevangen of is dat te kort door de bocht?
Vraag
Baronskie
Ik loop alvast een beetje vooruit maar ik ben van plan om na de winter en het asfalt weer wat warmer word 18 inch velgen
te nemen onder mijn passat B7 . Zelf zit ik te denken aan de Kansas of Durban velgen. Wel dik maar wel OEM.
Daarbij vraag ik met af of het verstandig is om daarbij de passat een stukje te laten zakken. Bijvoorbeeld de Eibach veren die max 3 cm zakken.
Vraag daarbij is kunnen de orginele schokbrekers dit aan? En is Eibach een goeie optie?
Daarnaast weet ik van passat dat deze niet heel sterk achter in de veren is. De bedoeling is dat er van het zomer wordt gereden met een caravan.
Wat is veel zie is dat er hulpveren worden geplaatst omdat de passat behoorlijk doorzakt in de kont (zelf nog niet ervaren maar wel mensen horen zeggen dat het nodig is).
Eigenlijk bedenk ik me daarbij dat als ik hier stuggere Eibach veren onder zet, heb ik dat probleem dan ook meteen opgevangen of is dat te kort door de bocht?
Groet!
25 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten