Ga naar inhoud
  • 0

Artikelnummer Dynaudio versterker


mali

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Inmiddels alles geïnstalleerd en wat ben ik al tevreden over het geluid niet te vergelijken met voorheen. Enige waar ik nu wel een beetje van baal Is dat ik op m'n Rns510 bij de balance opties voorheen kon kiezen uit voor achter links en rechts en na de upgrade van dynaudio alleen nog maar links of rechts ik vind het geluid van voor persoonlijk iets teveel en achter te weinig Is hier nog iets aan in te stellen dat iemand weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan is er iets niet in orde, want de fader moet nog steeds werken.

 

Kijk eens met VCDS of 'luidspreker controle' oid aan staat, mogelijk denkt de RNS510 daqt er geen achter-luidsprekers zijn aangesloten terwijl dat met Dynaudio zeker wel het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb dat vandaag toevallig door lopen en van elke box is de status OK had wel steeds fout melding in m'n Navi en radio maar na het aanvinken van dynaudio was dat ook verholpen. Geen foutmeldingen meer in radio Navi of soundsystem. Alleen dat fader verhaal baal ik van. Weet iemand toevallig de de security code van dynaudio misschien dat ik daar wat kan veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wat is het nieuwe dan ?

Het nieuwe opstartscherm is de zwart/wit kaart van Europa...

 

post-13946-0-94798000-1473705003_thumb.jpg

 

Het dynaudioscherm krijg je wanneer je Dynaudio aanvinkt. Wanneer je geen Dynaudio hebt krijg je dan meteen ook een laag uitgangsvolume.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het nieuwe opstartscherm is de zwart/wit kaart van Europa...

 

attachicon.gifvolkswagen_rns_510_startup_screen_new.jpg

 

Het dynaudioscherm krijg je wanneer je Dynaudio aanvinkt. Wanneer je geen Dynaudio hebt krijg je dan meteen ook een laag uitgangsvolume.

 

grtz, dre

Die heb ik ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geluid komt nu tot z'n recht ben er echt blij mee was het werk waard in iedergeval. Fappie ik wil hem best laten upgraden door je maar ik heb nu geen problemen met de rns ik vind hem snel zat v13 kaarten staan erop en met wat ik stiekem mee lees in de rns verhalen bij de meeste geeft het problemen als ze een andere firmware er op zetten dus puur voor het opstart scherm ga ik het niet doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geluid komt nu tot z'n recht ben er echt blij mee was het werk waard in iedergeval. Fappie ik wil hem best laten upgraden door je maar ik heb nu geen problemen met de rns ik vind hem snel zat v13 kaarten staan erop en met wat ik stiekem mee lees in de rns verhalen bij de meeste geeft het problemen als ze een andere firmware er op zetten dus puur voor het opstart scherm ga ik het niet doe.

Vind ik weer een beetje Jammer dit, denk gelijk een SSD erin knallen.

Je zit nog onder de 3810 versie, dus 2 partities pffff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welke type is het Rob, C of............

 

We kunnen altijd even kijken tot welke FW je kan gaan.

Het probleem ligt bij mensen die op hun A of B unit de hoogste FW willen zetten en dan denken dat die er sneller en stabieler van gaat worden.

Maar jij hebt een C of hogere type, dus daar kan zeker een iets hogere FW op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden