Ga naar inhoud
  • 0

Garage vind asje vv onzin


arthurs

Vraag

Na erg veel ellende gelezen te hebben over het beruchte asje wat rond wordt dacht ik dit maar eens te laten vv. Mijn universele garage vind dit echter niet nodig en het verkopen van angst zou ik maar zeggen. Auto heeft een bmp motor en 285.000 gelopen. Waar kan ik ergens in de buurt van Breda dit voor een schappelijke prijs laten doen. Ik ben zelf niet onhandig kan best meehelpen maar heb geen brug. Ik wil dit graag voor de vakantie geregeld hebben, maar heb verder idd nog geen reden om aan te nemen dat hij zo kapot gaat, anders dan de berichten op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Vind je dat meevallen? Het lijkt niet heel erg maar de harde hoeken is van de 6-kant af dus hij is al bijna rond. Ik denk dat je meer van geluk moet spreken dat hij nog niet kapot is.

 

Belangrijkste is dat hij vervangen is! Ik vond trouwens direct dat de motor na vervangen direct rustiger liep, merk jij hier nog iets van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Fopperr Het lijkt wellicht op de foto ernstiger dan het is, ik heb ze wel gekker voorbij zien komen.

 

Wat betreft het rustiger lopen van de motor, merk hier zelf niet zo zeer verschil in.

mijn asje zag er niet erger uit dan het jouwe, maar mijn blok lag wel in puin...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden