Ga naar inhoud
  • 0

Radiocode


bob1986

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

?! Is gratis. Radio is jouw eigendom en dus de code ook. Het kan zelfs zomaar spontaan gebeuren dat de Radio plots een code vraagt door een storing. Heb ik voorgehad in buitenland en gelukkig had ik deze. Anders kon ik het wel schudden om de GPS nog te gebruiken.

 

Verstuurd vanaf mijn OnePlus2 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De radiocode heb je volgens mij alleen nodig als je de radio in een andere auto wilt inbouwen.
De radio "herkent" de auto waar hij in is afgeleverd en heeft daarbij geen code nodig (als je bijvoorbeeld de accu zou verwisselen of zo).

aangepast door JanP64
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De radiocode heb je volgens mij alleen nodig als je de radio in een andere auto wilt inbouwen.

De radio "herkent" de auto waar hij in is afgeleverd en heeft daarbij geen code nodig (als je bijvoorbeeld de accu zou verwisselen of zo).

*mompelt iets over "theorie en praktijk"*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welke software weet ik niet, maar ik wilde mijn zakelijke 315 in de prive auto stoppen voor de vakantie aar dat ging niet zonder code.

Die eb ik laten uitlezen en toen kon ik hem gebruiken.

Er is zelfs een site waar je middels je cassisnummer een radiocode kan opvragen, dan oef je niet eens de deur uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welke software weet ik niet, maar ik wilde mijn zakelijke 315 in de prive auto stoppen voor de vakantie aar dat ging niet zonder code.

Die eb ik laten uitlezen en toen kon ik hem gebruiken.

Er is zelfs een site waar je middels je cassisnummer een radiocode kan opvragen, dan oef je niet eens de deur uit.

Stuur me de link

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De radiocode heb je volgens mij alleen nodig als je de radio in een andere auto wilt inbouwen.

De radio "herkent" de auto waar hij in is afgeleverd en heeft daarbij geen code nodig (als je bijvoorbeeld de accu zou verwisselen of zo).

Klopt niet, storing in gateway of zelfs als de Radio lang uit de wagen is kan er voor zorgen dat de code gevraagd wordt door de Radio.

 

Verstuurd vanaf mijn OnePlus2 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden