Ga naar inhoud

Aktie tegen aanstaande accijnsverhogingen


carfanatics

Aanbevolen berichten

Hoi mensen,

 

Aangezien er weer accijnsverhogingen voor brandstof op stapel staan gaan we een project starten om hiertegen in aktie te komen.

Als niemand wat doet gebeurd er nooit wat en blijven de accijnzen stijgen.

 

Ik ben op zoek naar vrijwilligers die me kunnen/willen helpen.

Mensen die ervaring hebben met website ontwerp, grafisch, scripters, slicers etc.

 

Heb jij interesse neem dan contact met me op via pb of email.

 

Als de site af is gaan we hem grootscheeps bekend maken in de krant, radio, internet etc.

 

Het domein is trouwens www.accijnzenb.eu

 

Staat nu nog niets op maar dat gaat binnenkort dus wel gebeuren.

 

Mijn email is markdeweert@planet.nl

 

We kunnen ook wel wat sponsors etc. gebruiken.

Die kunnen advertentieruimte krijgen in de vorm van een banner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil absoluut geen spelbreker zijn ofzo ...

Maar denk je echt dat daar heen geluisterd gaat worden ?

 

Luistert de overheid uberhaubt OOIT naar wat het volk wil ?

 

Ze weten veel te goed dat we toch wel auto blijven rijden, met of zonder die accijns. En ze weten echt wel dat we kwaad zijn dat ze het doen ... maar wat kunnen we er tegen doen ?

 

Als je een actie hiertegen wilt voeren die de overheid ook zal treffen, dan moet je zorgen dat iedereen zijn auto nu laat staan. Dan loopt de overheid miljarden aan inkomsten mis. Maar niemand laat zijn auto staan omdat we ze te hard nodig hebben... dus dan is de cirkel weer rond en ben je terug bij af.

 

Begrijp me niet verkeerd, respect voor het feit dat je er iets aan wil doen...

Maar dit gaat weinig teweegbrengen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor de reacties. Krijg toch al genoeg spam.

Ik kom op heel veel forums en heb enorm veel contacten.

We zoeken ook de publiciteit als de site in de lucht is. Denk aan radio 538, qmusic, 3fm, kranten, internet etc.

 

Als er genoeg mensen te mobiliseren zijn moet je is opletten.

We beginnen met een petitie en inderdaad zoals Visionroy zegt, iedereen zijn auto laten staan.

Dan ligt binnen de kortste keren heel de economie op zijn gat.

 

Als de massa in aktie komt begrijpt men het misschien in Den Haag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe ga je het voor elkaar krijgen dat nederland de auto gaat laten staan ?

 

Dat gaat dus never nooit niet gebeuren. En zolang dat niet gebeurd zal den haag zich er ook niks van aantrekken. Al heb je een miljoen handtekeningen of wat dan ook.

 

Zelfde als laatst met dat relletje over de boot van beatrix, dat defensie die betaalde. Dat stond in elke krant, roddelblad en in elk nieuwsprogramma te zien. Heb jij al iets gehoord dat er iets aan gedaan is ? Of is er toen een hoop hijbel geweest en is alles hetzelfde gebleven ?

 

Niettemin wens ik je alle succes, en ik zal ook met plezier de petitie tekenen als het zover is hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roy, wat een fatalistische reactie.

 

Ik vind het een prima actie. Het zou beter zijn dat een grote organisatie als de ANWB ook een dergelijke acties op touw zet. Als niemand iets doet dan gebeurt er ook niets. In principe zijn politici gevoelig voor wat de kiezer vindt, alleen jammer dat het geen verkiezingstijd is.

 

Het is natuurlijk te gek voor woorden dat bijna iedereen eigenlijk wel zo langzamerhand vindt dat de BPM en de wegenbelasting moet vervallen en tegelijkertijd de kilometerkosten moeten stijgen. Maar om de rijksbegroting sluitend te houden en genoeg te kunnen potverteren worden halve maatregelen ingevoerd: na verloop van tijd de BPM een beetje verlagen en de accijnzen en de BTW verhogen. Kwakzalverij is het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben het met Roy eens!

 

Leuk zo'n actie, maar het is in Den Haag al besloten. Dan kun je protesteren wat je wilt, maar het zal niets uithalen. Wat voor actie je ook gaat voeren, het is ten dode opgeschreven.

Daarbij zal je het nooit voor elkaar krijgen dat men massaal de auto laat staan. Ik doe dat in ieder geval niet. Ik accepteer de zoveelste prijsverhoging, net zoals ieder ander dit gaat doen.

Daarbij rijdt het merendeel van nederland een lease auto. die zal het dus worst zijn.

 

Succes met je actie, maar kan je nu al zwart op wit geven dat al je inspanningen niet zullen worden beloond helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn auto niet nodig voor mijn werk. En in de file staan doe ik ook al nooit. Zo druk is het nou ook weer niet in Groningen... 8)

 

Roep dat nou niet te hard, straks komen ze allemaal hier naar toe. Ik heb trouwens ook geen auto nodig voor m'n werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol::lol::lol::lol::lol::lol: als de nood aan de man komt en de de diesel niet meer kan betalen kan ik voor mijn werk eventueel met een scooter uit de voeten.

 

Op het platteland is OV zeker geen optie. De frequenties zijn te laag en teveel tijd kwijt aan voor- en natransport. Los daarvan, ik vind OV niet comfortabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden