Ga naar inhoud

Jullie mening..


Fopperr

Aanbevolen berichten

Ik denk erover om de neus van de B7 (bijna) helemaal zwart te maken.

 

Dan denk ik aan de aan de horizontale lijnen op de grill, de chromenlijst op de bumper.

 

Ik heb geen idee hoe dat eruit ziet, maar op een Golf R ziet t er fijn uit .

 

De lijsten rond de mistlichten wil ik zo laten, is mooi in lijn met de koplampen.

 

d65d5149826847a22ade9587a18b4f8a.jpg

 

9e83340640e7f04b26c91e1267d0eb55.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

het vw embleem zou ik echter wel gewoon laten. Desnoods zwart, maar zo 'n dichte "blanco" schijf zoals op die foto vind ik toch niet echt geslaagd. Ofwel 'n embleemloze grill, ofwel 'n logo op die plaats, maar dit klopt gewoon niet imho.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het vw embleem zou ik echter wel gewoon laten. Desnoods zwart, maar zo 'n dichte "blanco" schijf zoals op die foto vind ik toch niet echt geslaagd. Ofwel 'n embleemloze grill, ofwel 'n logo op die plaats, maar dit klopt gewoon niet imho.

Sluit ik mij bij aan. Zou de logo ook carbon doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Had het al in het topic in "mijn verhaal" gepost maar ben begonnen met het zwart maken van de grill.

 

De grill is gedemonteerd geweest en heb de chromenlijsten eruit kunnen halen. Nu moet ik ergens tijd vinden om ze zwart te maken

 

Even paar foto's

 

ac2c355f3b3b00ad27a61fa085c22ebe.jpg

 

e8cf0a3d4eded96c9808a72209e2b444.jpg

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik t embleem dan chrome laat met R-line logotje. Dat breekt t geheel mooi. Ik vind alles zwart te somber en straalt imo niets uit. Maar dat wordt proberen dus

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Denk dat ik het zo ook zou doen. Ziet er gaaf uit.

 

Gr.Paul

aangepast door Passat-4Motion
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden