BraboPassat Geplaatst 15 december, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 15 december, 2017 (aangepast) Gaat alleen als set weg. 15 december, 2017 aangepast door BraboPassat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 16 december, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 december, 2017 @@BARRY_TDI denk dat topicstarter Rohan eens de titel zou moeten aanpassen naar 2018, ik raak helemaal in de war iedereen spreekt van winterbanden nu.Weinig kans dat T.S. wat doet. Lijkt wel van de aardkluit verdwenen.Heb het zelf maar gedaan 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FZPassat Geplaatst 25 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2018 Beste passie rijders, Wat gebruiken jullie om jullie velgen te reinigen / schoon te houden? Eventueel een middel voor hardnekkig vuil? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 25 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2018 Beste passie rijders, Wat gebruiken jullie om jullie velgen te reinigen / schoon te houden? Eventueel een middel voor hardnekkig vuil? Ik bestel mezelf edd iron X. Schijt wonderspul te zijn. Verder ben ik geen pietlut qua wielen poetsen. Gewoon goede auto wax en af en toe een snelwax. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
maarten80 Geplaatst 26 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 26 maart, 2018 Bij mij zitten er de 17” le mans velgen er al onder, kon niet meer wachten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 26 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 26 maart, 2018 Nu al? Nu pas???? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 8 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2018 Ik heb ze er ook maar weer eens onder geschroefd ( wel oude foto ) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 6 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 8 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2018 #metoo 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BlackPassat Geplaatst 8 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2018 Blackpassat: Interlagos sinds vorige week. Blackpassatjunior: Daytona sinds vorige week. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 8 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2018 En deze zullen er ook nog wel een aantal keer onder zitten van de zomer Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 5 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AppieHeijn Geplaatst 8 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2018 (aangepast) Inmiddels ook de zomerslofjes eronder. Vers uit Wolfsburg. Chicago 18” 3c8601025aaax1 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 8 april, 2018 aangepast door AppieHeijn 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dragon76 Geplaatst 18 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 18 april, 2018 Vandaag de sneak preview gehad van de buurman die m’n auto vorig jaar heeft ontroest en gespoten. Hij heeft nu m’n velgen onderhanden genomen,ik wou een keer iets totaal anders.Ben benieuwd hoe dit gaat staan.... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 5 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 18 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 18 april, 2018 Mooi kleurtje???????? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 18 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 18 april, 2018 Wel apart. Gaat mooi staan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dragon76 Geplaatst 19 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 april, 2018 Nou ze zitten eronder,valt me niet tegen. Is wel totaal anders op het model na Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 6 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tikra Geplaatst 22 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 22 april, 2018 ik moet zeggen dat het niet verkeerd staat ... misschien kool de onderste sierlijst ook dezelfde kleur te maken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten