Ga naar inhoud

Welke zomervelgen dit jaar, en wanneer? - 2018


RohanV6

Aanbevolen berichten

  • 5 months later...

Vraagje, tijdje geleden was er iemand op het forum met zilveren vossen velgen, concave onder een 3bg, nu kan ik het topic niet meer vinden, kan iemand helpen ?

ben stiekem wel weer toe aan een ander setje dan de OZs :angel:

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/41210-patrick-passat-3bg-variant-bbs-rs2-conaaaaaaaf/

 

Die misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ben onderstaande aan het overwegen voor de komende zomer.. Wat vinden jullie?

 

Z-Performance ZP4.1 - Deep Concave in kleur Sparkling Silver - 8,5J x 19 "ET45

 

Z-Performance-Wheels-ZP.4.1-VW-Passat-B7

 

NIce...

 

Ook ik ben aan het rondneuzen welke velgen onder de B7 te gooien...

En Fopper (@@Fopperr) heeft mij weten te overtuigen om voor 19" te gaan....

 

Alleen ben er nog niet helemaal overuit welke t moeten worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder mijn auto wil ik 19" zomervelgen met een concave uiterlijk, dat ziet er breed uit. Mijn Passat heeft een chique uiterlijk en dat mag iets stoerder worden met iets dikkere velgen. Daar ik ook wil dat het praktische velgen zijn - makkelijk te reinigen - wil ik geen kruisspaakvelgen of een dergelijk iets. Audi Rotors vind ik ook gaaf, maar dan wellicht in hoogglans ipv grijs/anthraciet.

 

Maar goed, eerst maar eens mijn huidige set banden oprijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele vette wielen maar dan moet de passat wel plat op z’n buik imho...

Dat is inderdaad tegenstrijdig; ik heb een wagen nodig die representatief is maar ik wil dat hij er ook supergaaf uitziet, de kans bestaat dat hij mogelijk iets lager komt dan. Als je heel erg verlaagt kan je er niet meer mee voor komen rijden en de drempels zijn dan ook niet echt makkelijk meer om overheen te rijden.

 

We zullen zien wat de toekomst brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad tegenstrijdig; ik heb een wagen nodig die representatief is maar ik wil dat hij er ook supergaaf uitziet, de kans bestaat dat hij mogelijk iets lager komt dan. Als je heel erg verlaagt kan je er niet meer mee voor komen rijden en de drempels zijn dan ook niet echt makkelijk meer om overheen te rijden.

 

We zullen zien wat de toekomst brengt.

Dan zou ik bij oem wielen blijven en bijv. 30mm verlagen, sportief maar niet over de top.

 

Bij mij blijven wederom de Lugano’s onder de auto. Heb heel ff getwijfeld om te verkopen maar denk dat ik ze laat stralen en poedercoaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal morgen even kijken. Kijk maar eens op Ebay wat ze vragen voor de velgen alleen. Dan zit ik nog goedkoper met banden. Ben van plan om morgen foto's te maken van alles wat ik nog heb liggen van mijn oude Passat. 60.000 km per jaar is wel veel ja :-)

Dan kijk ook maar eens op Ebay Kleinanzeige????????
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden