®win Geplaatst 22 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 22 maart, 2016 Afgelopen weekeinde de Interlagos er weer onder gezet. Dat rijdt echt een heel stuk fijner dan de 16" stalen verlgen met winterbanden, m.n. in bochten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 22 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 22 maart, 2016 mannen vraagje, ben eens aan het zoeken naar een setje nieuwe zomer velgen, kan 18 of 19 inch onder een passat 3bg ( verlaagd ) en hoe hoog blijft de wang van de band dan ? loopt het ergens tegen aan of waar moet ik allemaal om / aan denken ? ben nogal nieuw op het vak van velgen / banden 18" zal een 40 serie band worden en 19"een 35 serie. Of het aan gaat lopen is erg afhankelijk van je et waarde en hoe laag de auto gaat. Maar bij een een verlaging tot ongeveer 45mm zal het geen probleem zijn met et 35 en 8/8,5j breed met een bandbreedte van 225 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Red Duck Geplaatst 23 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2016 Vind deze wel iets hebben, of het staat weet ik niet. In 19 of 20" zou dit wel knap staan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Red Duck Geplaatst 23 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2016 Bij mij komen er begin mei de zomervelgen onder, of eerder als mijn huidige verkocht zijn. Setje ligt klaar bij mijn collega. 19" amg replica's. Dit jaar zonder aanpassingen, en volgend jaar met een kleurtje op. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 25 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2016 Mijn B7's mag verder rijden op de Lugano's. Loop van t voorjaar zien te verlagen en dan is t voorlopig goed. Twijfel nog over welke verlaging maar dat is niet t juiste topic voor ????. 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 25 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2016 Mijn B7's mag verder rijden op de Lugano's. Loop van t voorjaar zien te verlagen en dan is t voorlopig goed. Twijfel nog over welke verlaging maar dat is niet t juiste topic voor . image.jpeg Binnenkort komt mijn h&r verlaging vrij van 40mm mocht je interesse hebben 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mister Geplaatst 25 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2016 Vers setje 16 inch ligt al klaar. Continental. Collega had ze nog liggen, 1 seizoen gebruikt, daarna set als winterset ingezet. Probleem is alleen nog dat ik staal heb liggen voor dit zomerset en dat 16 inch lichtmetaal of een vermogen kost of niet te vinden is op mp Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mister Geplaatst 9 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 9 april, 2016 En het setje 16 inch lichtmetaal ligt ook in de schuur Met dank aan @@passat b6 marko. Volgende week laten monteren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mr.J002 Geplaatst 10 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2016 Zo dit is het resultaat! Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 10 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2016 Best gelopen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mister Geplaatst 17 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 april, 2016 Van winterset: naar zomerset: Kleurverschil komt doordat de ene foto binnen is gemaakt en de andere buiten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 28 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 28 april, 2016 Netjes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mausey Geplaatst 28 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 28 april, 2016 Van zomer oud. Naar zomer nieuw. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 1 januari, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2017 UP! Iemand nog een nieuwe/leuke zomerset voor z'n Passat dit jaar? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 1 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2017 Nog steeds de Lugano's en heb geen reden om deze weg te doen???? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
®win Geplaatst 1 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2017 (aangepast) Niet voor de Paasat, maar voor komende zomer heb ik deze gekocht: 18" replica's van de styling 434M (origineel 20" voor de 5-serie)... 1 januari, 2017 aangepast door ®win 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 1 januari, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2017 @®win Dikke shit man! Ben benieuwd hoe die gaan staan onder je 3 serie. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
®win Geplaatst 1 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2017 Zal tzt wel een plaatje posten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 1 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2017 Heb een ander setje voor de w8 liggen om in 2017 mee te gaan rijden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 2 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2017 Heb een ander setje voor de w8 liggen om in 2017 mee te gaan rijden Duh! Foto! ???? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 2 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2017 Als die ooit nog weer uit de schorsing komt zal ik idd even een pixel posten 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 2 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2017 Ik kan anders wel ff een foto posten Mark van je nieuwste velg 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 2 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2017 Bij mij zullen het wel weer de 19" Carlssons, 19" Rial daytona race of mischien de OEM audi 19" old RS6( als ik er een keer aan begin om op te knappen ) 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 2 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2017 Ik kan anders wel ff een foto posten Mark van je nieuwste velg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 2 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2017 Haha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten