Marcel. Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 23 februari, 2016 Pfoe die Carlsson's zo godsgruwelijke dikke wielen! En die speedlines ook zo lekker... 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 23 februari, 2016 daily weer op CK's w8 weer op speedlines 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 23 februari, 2016 Ik heb de nieuwe er al vanaf 6 febr opzitten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marcel. Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 23 februari, 2016 @@Mark91 welke maten hebben de ck's en bandenmaat!? icm schroefset? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 24 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2016 8 j et 44 met voor 12 mm spacers en achter 20mm spacers met een 225 40 18 band, schroefset is van fk geloof ik maar pin me er niet op vast Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 24 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2016 (aangepast) Zo moet de mijne worden. Bestelling van de wielen is gedaan. BBS levert pas in midden april... Pfffff 24 februari, 2016 aangepast door blastaway 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
alexke007 Geplaatst 24 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2016 Denk dat het dit jaar deze worden Heb er wel nog een hoop werk aan ???? Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
butcher1981 Geplaatst 24 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2016 Zien er gaaf uit met een zwarte binnenkant, dit jaar weer of een andere kleur. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
alexke007 Geplaatst 24 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2016 Zien er gaaf uit met een zwarte binnenkant, dit jaar weer of een andere kleur.Denk voledig gepolierd zwart laat ze te klein lijken ???? Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 24 februari, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2016 @@Worfje wat smeer jij op je banden dat ze zo doen glimmen? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Worfje Geplaatst 25 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 februari, 2016 Hehe, ze waren nog nat van het wassen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
butcher1981 Geplaatst 26 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 26 februari, 2016 Vandaag wilde ik me zomer set erop zetten, kwam ik er later pas achter dat er centreerringen nodig had, dus kon ik al m'n wintervelgen er weer opschroeven Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 27 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 27 februari, 2016 Denk de 17" Madras 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 27 februari, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 februari, 2016 Denk de 17" Madras Geen lugano's dit jaar Alfred? Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 27 februari, 2016 Denk de 17" MadrasDenk ik ook. verzonden dmv data door lucht Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 27 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 27 februari, 2016 We gaan het zien, heb met de madras eindelijk alles Oem Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mr.J002 Geplaatst 1 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2016 Ik heb deze set vandaag gekocht. Ze zijn orgineel VW alleen heb ik mij niet zo verdiept in de "chicago" velgen... Dus kom ik er net achter dat de wielen volgens mij al een gespoten of gecoat zijn. Enkel moet er nog wat stoeprand schade hersteld worden. Verder is het een prima setje en mag het de pret niet bederven Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 1 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2016 Sow hey. Aardig wat happen uit die band zeg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ramses II Geplaatst 1 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2016 Sow hey. Aardig wat happen uit die band zeg inderdaad een aardige stoeprandkusser. verder wel mooie velgen 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mr.J002 Geplaatst 1 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2016 (aangepast) Sow hey. Aardig wat happen uit die band zegGoed gezien haha! Deze banden hebben nog ongeveer 4 mm profiel dus ze liggen er niet lang meer op..En de prijs was er ook naar! Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk 1 maart, 2016 aangepast door Mr.J002 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 1 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2016 Ja en ach aan de rand kan het niet veel kwaad he 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 1 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2016 @@Mr.J002 Welkom op het forum! Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic.Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full MemberVeel leesplezier namens het moderatorteam. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mr.J002 Geplaatst 1 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2016 @@Mr.J002 Welkom op het forum! Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd. Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic. Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full Member Veel leesplezier namens het moderatorteam. Hey Barry, Ik ben al eens eerder lid op dit forum geweest ik ben alleen door omstandigheden het account kwijt... Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 1 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2016 Ik heb deze set vandaag gekocht. Ze zijn orgineel VW alleen heb ik mij niet zo verdiept in de "chicago" velgen... Dus kom ik er net achter dat de wielen volgens mij al een gespoten of gecoat zijn. Enkel moet er nog wat stoeprand schade hersteld worden. Verder is het een prima setje en mag het de pret niet bederven Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk ze zien er idd niet meer oem uit, ikzelf heb ze nog in oem stijl onder de passat. Ook zijn er al flinke happen uit de velgrand beschermer zo te zien.. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mr.J002 Geplaatst 1 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2016 (aangepast) ze zien er idd niet meer oem uit, ikzelf heb ze nog in oem stijl onder de passat. Ook zijn er al flinke happen uit de velgrand beschermer zo te zien.. Agja wulfke dat mag de pret niet bederven nog altijd beter dan een imitatie setje..Ik was gewoon opzoek naar naar een leuke zomer set en ik ben er blij mee! ???? 1 maart, 2016 aangepast door Mr.J002 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten