Ga naar inhoud
  • 0

Koppaking vervangen V5


villavermaire

Vraag

Ik heb bij mijn Passat V5 van 2000 een lekke koppakking, ik verlies koelvloeistof en nu komt er ook een beetje stoom uit de uitlaat, mijn vraag is; is dat zelf te doen, ik heb zelf vroeger veel aan kevers en de oude golf gesleutelt , mijn vraag is heb ik er speciaal gereedschap voor nodig en is er een soort vraagbaak voor dit type auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je kennis heb in de nieuwe auto's modele dan weet wat je verwachten en zo V5 Zit een ketting distributieriem aan de schutbord kant het is niet ff zo gebuurt.

 

Maar je kan aan mr de bandeman hier op forum voor een leuke zacht prijsje voor je doe.

Pm hem ff voor info.

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sorry, dat ik mijn niet hebt voorgesteld, maar dit is iets nieuws voor mijn.

 

Ik ben Anne Vermaire en ik run samen met mijn vrouw Olga een B&B op Curacao en ik rijd daar in een passat V5 uit 2000 en deze heeft een lekke koppaking die ik zelf probeer te vervangen mede omdat er geen onderdelen te krijgen zijn hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je mijn reis naar Willemstad vergoed dan kom ik de koppakking bij je thuis repareren!!

Geen probleem, gewoon service!!

Hallo bandenman, je reis vergoeden word me even te duur maar een goede uitleg is welkom, dus kun je me uit leggen hoe je die ketting/tandwielen los maakt om de kop te demonteren? en ik had al een vraag of er een technische dokumentatie is van deze uitvoering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden