Ga naar inhoud

villavermaire

Members
  • Aantal items

    22
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over villavermaire

  • Verjaardag 02-02-1957

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    willemstad
  • Naam
    Anne

villavermaire's Achievements

5

Community reputatie

  1. villavermaire

    agz

    Hoi, bedankt voor je reactie, het is een 150 pk met een bobine blok met 5 aansluitingen en dit blok heb ik onlangs vervangen omdat hij begon af te brokkelen, en op de bedrading die van de vonk versterker naar de bobine gaat staan op alle vier spanning ik weet alleen niet hoeveel spanning er op moet staan, en Fai denk dat het de eindtap is die stuk is wat schijnbaar veel voor komt. Ik hoor het wel en zou ik graag willen weten of deze door te meten is of gewoon vervangen? weet je wat het onderdeel nr is en wat deze ongeveer kost. groet Anne
  2. villavermaire

    agz

    Oke heel erg bedankt, Km stand is 164000 en weet je toevallig ook het nr om te bestellen?
  3. villavermaire

    agz

    Hoi, het bouwjaar is 2000 en de bobine had ik al vervangen in een eerder stadium, kan die eindtap doorgemeten worden, en welke spanning moet er op die draden zitten?
  4. villavermaire

    agz

    Beste forumer's, Mijn V5 loop ging opeens op 4 cilinders lopen, een van de bougie's op kabel A naar de bobine,is laatst vervangen vonkt niet terwijl er op de stuurdaden van de onstekings versterker op alle draden stroom staat. en hij ook foutcode Adres 19; CAN Cateway, VICD 70e8e8ef30b0b4bead-50e6 , 1 fault 01314 aangeeft maar daar kan ik geen wijs uit worden, dus zoek ik een schema waar ik op kan zien hoe de bedrading loopt en wat voor voltage er op moet staan. Wie kan mij helpen, Groet Anne
  5. Oke ? zijn het losse bobines dan, ik dacht dat het een unit was met 5 aansluitingen die achter op de cilinderkop zit.
  6. Hoi, bedankt voor de info, heb je een goed adres waar ik er een kan kopen ?
  7. Hallo beste leden, Ik heb een passat v5 van 2000 waar ik een andere cilinderkop heb ingebouwt en deze weer als nieuw reed. maar nu ging hij van de week op 4 cilinders lopen en ik ging toen bij de bobine kijken en zag dat er een nok was afgebroken waar de bobine kabel op vast zit ik heb deze gelijmd maar met loshalen was ook de ( massa ) kabel, tenminste ik denk dat het de massa kabel brak ook af, de bobine is een beetje gaar door de warmte, ik heb deze er weer aan gesoldeerd en alles weer ingebouw maar nu vonkt hij helemaal niet meer wat zou dat kunnen zijn ?
  8. Kan de waterpomp kapot zijn zonder herrie te maken, dus 3 weken droog gestaan te hebben en toen weer in gebruik genomen?
  9. Hoi, mooi dat alles gelukt is, ik ben er nog steeds mee bezig, ik heb m'n cilinderkop vervangen, en koelvloeistof er in maar nu lijkt het of mijn thermostaat niet open gaat of dat er nog teveel lucht in het systeem zit, dus als de motor even draait komt de koelvloeistof er weer uit, dus ik denk dat de thermostaat niet open gaat, ik heb deze er inmiddels weer vanaf gehaald en getest in een pan kookend water en dan gaat hij maar een klein stukje open, niet genoeg voor een goede doorstroming denk ik, is het nu handig om het hele huis te vervangen of alleen de thermostaat.
  10. Zou kunnen maar is er ook een zekering voor die misschien stuk is?
  11. Ik heb een Passat V5 van 2000 en waar ik de cilinderkop van aan het vervangen ben, waar ik nog steeds mee bezig ben, maar mijn auto heeft ook nog een ander probleem wat ik in de tussentijd misschien kan oplossen en dat is dat display ( MFA ) op zwart blijft staan, wat zou dat kunnen zijn?
  12. Haha daar was ik al achter dank je
  13. Oke ik zal even in mn mail kijken dank je
  14. AGZ klopt ik vond de sticker in het boekje, en je hebt er een knipsel bij gevoegd zou je dat zo kunnen opsturen met beschrijving zodat ik het kan uitprinten?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden