Ga naar inhoud
  • 0

Verkeerde kofferbaksticker? Foto's toegevoegd.


SK18T

Vraag

Geen probleem dit keer maar toch!

 

 

Nog nooit meegemaakt zoiets, maar ik heb een sticker van een zwarte TDI 105 pk in mijn kofferbak zitten.

Terwijl ik toch echt een 2.0 20V rij.

Komt dit wel eens vaker voor en is dit te veranderen.

Ik heb het zelf persoonlijk nog nooit meer gemaakt dit.

 

 

Sorry wist niet in welke topic dit moest neerzetten.

aangepast door SK18T
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik denk dat hier gewoon een foute sticker ingekomen is, jouw auto is 2 auto's jonger in de productielijn dan die van de sticker.

Ik zou me er verder niet druk om maken. Haal deze sticker eraf en bestel evt bij de dealer een nieuwe.

 

Zit dezelfde sticker ook in je serviceboekje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haha, kan me een man op speurders.nl herinneren die een soort Comfortline wilde verkopen als Highline, '....omdat er een highline sticker achterin zit....'. En omdat ik een mongool was, mn bek moest houden en hij bij de VW-dealer werkte.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haha, kan me een man op speurders.nl herinneren die een soort Comfortline wilde verkopen als Highline, '....omdat er een highline sticker achterin zit....'. En omdat ik een mongool was, mn bek moest houden en hij bij de VW-dealer werkte.

Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk

En wat wil je daarmee nu zeggen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het kl#te is dat ik geen andere sticker kan krijgen doordat er 1 heeft zitten slapen.

 

Auto komt ook een beetje ongeloofwaardig over bij evt. verkoop. Niet dat dat op korte termijn gaat gebeuren maar toch...

 

Daarintegen is alles wel netjes ingevuld in de boekjes. Wat bij deze motor hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden