Ga naar inhoud

Chinese PASSAT?


Max1966

Aanbevolen berichten

Er zijn zeker wel chinese tekens te krijgen die volkswagen betekenen.

Immers in China staat op geen enkele volkswagen de merknaam in onze leestekens maar wel de chinese tekens. De modelnaam staat overigens wel in onze leestekens.

 

Die tekst op de Passat variant is er gewoon later opgeplakt en de variant rijdt niet rond in china. Dus dat is geen import.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3BD853687739.jpg

 

Kun je gewoon bij de dealer kopen.

3BD 853 687 739 (Shanghai Da Zhong)

 

kost iets van 7,50 euro.

En om te verduidelijken.

 

De letters staan voor de VW fabriek in China in Shanghai.

Joint venture tussen Chinese producent en VW.

 

'Shanghai Grote Fabriek'.

 

En aangezien ik aziatische roots heb zal je deze bij mij binnenkort ook wel achterop mijn passat terugvinden.

 

Nog een weetje: De passat heb je in China in een iets verlengde versie, dus nog meer ruimte voor de achterpassagiers, omdat deze ook in het algemeen worden gebruikt als chauffeurauto's.

 

Dat zou pas een coole import geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep..... dat waren de letters die ik zag op de Duitse Variant voor me.

 

Waarom je in hemelsnaam die op je wagen wilt plakken is mij een raadsel.

 

Is dit een nieuwe rage , of is dat alleen in Aziatische landen populair?

 

In China wordt het standaard op de auto gezet en geen rage. Maar dat geldt ook voor andere merken. Zo heeft Ford, Honda, Toyota ook een chinese naam.

 

Dit is omdat alle in China geproduceerde auto's de naam van de producent meekrijgen. Dit zijn joint-ventures 50% Chinese producent en 50% buitenlandseauto producent. Anders mochten ze er geen fabrieken bouwen. Vandaar de chinese letters van de Chinese producent.

 

Maar omdat sommigen (lees mensen met chinese afkomst) zich willen onderscheiden. Plakken ze het erbij. En het is nog OEM ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden