Ga naar inhoud
  • 0

5de versnelling tanden knarsend geluid


LuyckxWim

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb het wel eens meegemaakt van 2e naar 3e versnelling, bleek aan de Synchromesh-ringen te liggen.

Denk dat een versnellingsbak revisie duurder is dan een goede 2e handse bak van de sloop.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vandaag in garage geweest 

 

Het was dus Synchromesh-ringen die moet vervangen worden

Garage raad me ook aan de koppeling te vervangen met massa vlieg wiel vanwege de km stand nu :smile:

Precies zoals ik ook al dacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

pfffff, dan zou ik al beginnen uitkijken naar 'n andere auto :shock:

daar ga ik niet in mee,

voor 3000eur heb je geen andere 3C en zeker niet in de toestand waarin deze zicht bevind.

En ook weet je van je eigen passat welk onderhoud hij heeft gehad en dat hierop niks is gespaard.

Zal even een zure appel zijn maar dan weet je dat je terug verder kan en eens hij terug probleemloos de weg op kan is dit al snel vergeten.

Voor dat geld heeft hij dan ook een nieuwe koppeling en vliegwiel en dan weet je dat je zo verder kan voor de rest van de levensduur van de wagen zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

veel succes daarmee, op twee vlakken: het boeltje werkende krijgen en vervolgens dat nog 'n keer op papier te krijgen...

Nog een reden waarom je beter in Nederland kunt gaan wonen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog een reden waarom je beter in Nederland kunt gaan wonen :P

Hoezo? op drie jaar tijd heb je zo 'n complete bakreparatie van €3000 al uitgespaard aan wegenbelasting alleen al, not to mention de lagere prijs van de brandstof :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoezo? op drie jaar tijd heb je zo 'n complete bakreparatie van €3000 al uitgespaard aan wegenbelasting alleen al, not to mention de lagere prijs van de brandstof :twisted:

Je rijd dan alsnog met een handbak rond...

 

Niet alles is geld

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden