Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Zijn er ook mooie voet-pedalen een 3c handbak? Ik kan ze niet weer vinden..

deze bedoel je?

 

Auto-styling Rvs pedaal Voor Volkswagen vw Golf 5 6 Skoda Octavia Jetta MK5 MK6 Scirocco CC Passat B6 B7 TIGUAN Toureg

http://s.aliexpress.com/7bMN7vme

(from AliExpress Android)

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet iemand of dit de juiste deur clips zijn voor mijn passat?

Voor Volkswagen OEM VW Golf Jetta MK6 Passat Beetle GTI deur Panel Clip Klem Deur Interieur Trim Clip Houder 20 PCS

http://s.aliexpress.com/jiyayiuE

(from AliExpress Android)

 

 

 

beide zijn in de passat gebruikt. de eerste versie voornamelijk in de B7 maar past ook in de B6. De "goedkopere" zijn meestal te vinden in de B6 deurpanelen maar je kan bvb van de eerste soort ook de 2 de soort maken door bvb het achterste eraf te halen.

zoveel goedkoper zijn ze eigenlijk niet gezien de eerste set per 20 is en de andere per 10..

de eerste set ziet er me wel een stuk beter afgewerkt uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las iets over 1 oktober en dat Ali een aantal weken niks zou versturen.

Is daar iets over bekend?

Lid van CMC!

Ik heb wel gemerkt dat ze wat langer erover doen om het daad werkelijk te verzenden. Heb de 30 september wat elektronica onderdelen besteld en stonden meteen op 12 dagen dat ze er over doen om het te verzenden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dat kan maar op Ali hebben ze er ook een handje van om het op verstuurd te zetten terwijl de spullen werkelijk niet verstuurd zijn. Ze hebben ook 60 dagen de tijd om de pakketjes bij je thuis te krijgen en de track&trace is ook niet eerlijk.

dat klopt ben ik met je eens. maar moet zeggen de laatste 2/ 3 maand gaat het aardig snel allemaal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ze verzamelen en dan in bulk versturen.

Doen ze al jaren.

 

Merken jullie ook niet dat er steeds minder exclusieve spullen zoals pdc sets etc op Ali staan.

 

Nu heb ik contact rechtstreeks met een leverancier en die vertelde mij dat VW Shanghai hier achter zit.

 

Als ik nu iets wil hebben dan moet ik hem mailen, hij upload het op zijn site en ik kan het bestellen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat.klopt ronald dat merk ik ook. afdekraamraam voor rns in alu dat soort dingen ook bijna niet meer te vinden.

Klopt, maar mijn leverancier kan dat misschien wel

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden