Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Over leds gesproken, zou het kunnen dat de leds voor de achteruit die ik via ali heb besteld de accu leeg trekken?

Deze;https://nl.aliexpress.com/item/2x-VW-Passat-B7-Canbus-no-error-backup-reverse-light-lamp-T15-W16W-LED-3535-Chip/32380821205.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4lzqI7

Ik heb dezelfde. Geen problemen met leegtrekken. Kreeg laatst wel een foutmelding toen ik de auto startte met de versnelling in de achteruit dat een achteruitrijlamp kapot was, maar die melding verdween. Wellicht toeval of een slecht wordende led. Heb nog een setje extra liggen, dus als hij echt kapot is dan valt de kwaliteit op Ali wederom tegen????
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er verder geen problemen mee. van de week stond de passat 5 dagen stil. Vrijdag middag wou hij niet meer starten toen ik naar huis wou. Erg vervelend maar goed. Het is goed gekomen. Of de accu is binnen een jaar weer slecht geworden of de leds lekken stroom of wat anders. Het enige wat anders is zijn de leds in de achteruit ipv de gewone lampjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat dacht ik ook, maar @@Thijn zei dat hij al led richtingaanwijzers had omdat hij nu led achterlichten heeft.

 

Heb ik je verkeerd begrepen Thijntje?

 

Ja verkeerd begrepen....

ik was/ben van mening dat ik Mn oude leds had overgezet in Mn nieuwe led achterlichten.... maar begin steeds meer te twijfelen... ????

 

Dus ga morgen ff checkuh

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja verkeerd begrepen....

ik was/ben van mening dat ik Mn oude leds had overgezet in Mn nieuwe led achterlichten.... maar begin steeds meer te twijfelen... ????

 

Dus ga morgen ff checkuh

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Eyh maatje,

 

Je worde niet al dement toch, of wel soms

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eyh maatje,

 

Je worde niet al dement toch, of wel soms

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

 

Hmmm zou zomaar kunnen, twijfel af en toe wel nml hahahaha

 

Nee niet dat ik weet... hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even in de gaten houden dus. Accu kan natuurlijk wel slecht zijn maar binnen een jaar is wel heel snel.

nou vanmiddag de accu weer leeg. Dus op naar de garage en nu blijkt dat ze vorigjaar onder garantie geen nieuwe accu geplaatst te hebben maar een gebruikte. 

Die is nu kapot en nu is er een nieuwe gemonteerd. Hopen dat het nu goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1,6mm diameter is best wel grote diameter als je ze bvb wil gaan gebruiken om in de kleine connectoren te stoppen. Meest gebruikte diameter is 0,35mm of 0,5mm voor bvb sensoren, schakelaars,...

Ook de AWG aanduiding is wat vaag..

Ik strip meestal een multikabel.

Ook zit er in NL een webshop waarbij je alle kleuren en kleur combinaties kan bestellen. Ben even zijn link kwijt .

 

https://www.rdae.nl/draad-en-kabel/enkeladerig-draad/

AWG is de Amerikaanse draad aanduiding. Hoe hoger het getal hoe dunner de draad.   AWG = American Wire Gauge

UL is het certificaat wat in de VS veel gevraagd is

 

Gezien de prijs is het geen koper maar een ander metaal welke waarschijnlijk moeilijker te solderen is en ook stugger. Hou er rekening mee dat deze ook sneller draadbreuk kan hebben,

 

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle bedrading bij Conrad gekocht. Speciaal auto bedrading, ze hebben enorm veel kleuren en kleurcombinaties, per meter te koop.

Doorsnedes zijn er van groot tot klein.

Misschien iets duurder maar je hebt koperdraad, en die is geschikt voor gebruik in auto's...

 

grtz dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle bedrading bij Conrad gekocht. Speciaal auto bedrading, ze hebben enorm veel kleuren en kleurcombinaties, per meter te koop.

Doorsnedes zijn er van groot tot klein.

Misschien iets duurder maar je hebt koperdraad, en die is geschikt voor gebruik in auto's...

 

grtz dre

Zou in dit geval ook voor kwaliteit gaan i.p.v. geld

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb dit vandaag binnen gekregen.

Moet nog een paar deukjes uit de fiat van de vrouw halen.

Kijken of ik het ook kan:)

 

d6b5c43fa09f64c9af6f4a6b3a7a1848.jpg

Mooie set. Heb er zo een paar deukjes mee uit de passat gehaald. Mis wel de soorten nopjes die je op de carrosserie moet kleven waar je de tools mee koppelt tenzij je deze niet op de foto hebt gezet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden