Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Nou, das niet helemaal waar. Als je in een andere auto achter de jouwe staat en de lamp schijnt tegen de kont van de auto, dan zie je de klemmen. Ik heb de mijne nu meer laten klemmen en de slangklemmen verwijderd.

Heb je een foto hoe de jouwe eruit ziet? (En wat je bedoelt) Als er iets is waar ik hekel aan heb is als je duidelijk van die dingen ziet waarbij je direct een conclusie trekt dat het nep is. Ik wil dat het mooi strak eruit ziet, dus ben wel benieuwd wat je dan bedoelt en of ik dan ook zelf zou kunnen knutselen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een foto hoe de jouwe eruit ziet? (En wat je bedoelt) Als er iets is waar ik hekel aan heb is als je duidelijk van die dingen ziet waarbij je direct een conclusie trekt dat het nep is. Ik wil dat het mooi strak eruit ziet, dus ben wel benieuwd wat je dan bedoelt en of ik dan ook zelf zou kunnen knutselen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Zie onder. Ff inzoomen. Je ziet enkel het sierstuk.

 

54f333fb8f073d5712675c185d50c768.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er netjes uit! Dat wil ik hebben. Hoe heb je het geklemd zonder te lassen dan?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gewoon aan de achter kant iets bij elkaar geknepen met waterpomptang. Wilde eerst "ff" een schroefje erin draaien maar het staal was behoorlijk hard en ik had geen hele scherpe boor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon aan de achter kant iets bij elkaar geknepen met waterpomptang. Wilde eerst "ff" een schroefje erin draaien maar het staal was behoorlijk hard en ik had geen hele scherpe boor.

Dat zijn de mooie oplossingen hahah, lekker makkelijk en functioneel. Daar hou ik van; voornamelijk omdat ik het ook kan. Ik ga dit volgend week eens bestellen!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nl.aliexpress.com/item/2Pcs-Pair-OEM-LED-License-Plate-Light-Lamp-Left-Right-For-A1-A3-A4-A5-A6/32767583838.html?spm=2114.13010608.0.0.KucsCa

 

Heb deze besteld, nog niet ontvangen, heb ik bij deze ook een weerstand nodig? Of gaat het zo wel werken zonder foutmelding.

Een weerstand is nodig. Eens kijken hoe dat werkt of dat het via alie te bestellen is kant en klaar....

Als iemand dit weet...?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Duitse dealer biedt oem led kentekenverlichting aan voor €50,-. Op ebay staan ze ook voor €30/€35,- is het wellicht een idee om ze gewoon origineel te bestellen zonder gehannes en gedoe?

Achteraf wel ja ;)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden