Ga naar inhoud

Levertijd vw Passat b8 business edition R


Macgyver1610

Aanbevolen berichten

Ik had per 4-1-2016 ook een Business Edition R besteld, maar de vrienden bij PON hebben besloten dat deze per 11-1 niet meer te bestellen is....En natuurlijk kwam mijn order op de 12e bij de dealer binnen vanuit de LM.....Grrrrr.....

Nu dus een Connected Series Plus Variant besteld. Hopelijk kan die configuratie wel geleverd worden, de site en 'het boekje' spreken elkaar lekker tegen....De config is:

 

  • 1.6 TDI Variant hand geschakeld;
  • Deep Black Pearl;
  • Connected Series R-pakket (vanwege de AID);
  • Nivelles velgen ipv de Salvador, incl sportonderstel (heel benieuwd of dat gaat lukken, in de configurator bij de dealer pakte hij deze velgen niet, maar ik zie niet waarom dit niet zou kunnen, dealer ook (nog) niet);
  • Executive Plus Pakket;
  • LED verlichting Plus;
  • Advance Pakket (met schuifdak) (standaard bij CSP);
  • 230V aansluiting achter (makkelijk voor de nintendo's....)

Echt heel bijzonder hoe die pakketten en combinaties allemaal werken. Ten opzichte van de toch al niet karig uitgeruste BER heb ik nu het schuifdak, el. inklapbare buitenspiegels, sfeerverlichting én getinte achterruiten extra voor EUR 1 in de maand aan leasekosten..... :grin:

 

Levertijd zal ergens week 18/19 worden. Tot die tijd helaas een Passat Sedan Highline 2.0 TDI...... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin maart:-). Maar nu nog een 320i. Ook geen straf hoor, ook al is dat hier wellicht vloeken in kerk:-)

 

Nee hoor

 

De volgende auto die hier voor de deur komt is wellicht een Bmw (een 530d ofzo) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had per 4-1-2016 ook een Business Edition R besteld, maar de vrienden bij PON hebben besloten dat deze per 11-1 niet meer te bestellen is....En natuurlijk kwam mijn order op de 12e bij de dealer binnen vanuit de LM.....Grrrrr.....

Nu dus een Connected Series Plus Variant besteld. Hopelijk kan die configuratie wel geleverd worden, de site en 'het boekje' spreken elkaar lekker tegen....De config is:

 

  • 1.6 TDI Variant hand geschakeld;
  • Deep Black Pearl;
  • Connected Series R-pakket (vanwege de AID);
  • Nivelles velgen ipv de Salvador, incl sportonderstel (heel benieuwd of dat gaat lukken, in de configurator bij de dealer pakte hij deze velgen niet, maar ik zie niet waarom dit niet zou kunnen, dealer ook (nog) niet);
  • Executive Plus Pakket;
  • LED verlichting Plus;
  • Advance Pakket (met schuifdak) (standaard bij CSP);
  • 230V aansluiting achter (makkelijk voor de nintendo's....)

Echt heel bijzonder hoe die pakketten en combinaties allemaal werken. Ten opzichte van de toch al niet karig uitgeruste BER heb ik nu het schuifdak, el. inklapbare buitenspiegels, sfeerverlichting én getinte achterruiten extra voor EUR 1 in de maand aan leasekosten..... :grin:

 

Levertijd zal ergens week 18/19 worden. Tot die tijd helaas een Passat Sedan Highline 2.0 TDI...... :wink:

 

Je hebt pech gehad denk ik met een dealer die niet zo hard loopt. Mijn BE R edition kreeg ik vrijdag 8 januari intern akkoord. Maandag 11/1 de LM gebeld en die hebben meteen met de dealer overleg gepleegd om de bestelling door te zetten. Ik had namelijk al wel door dat de BE-R een aflopende zaak was. 12 januari is er een bestelling naar Pon uitgegaan en op 13 januari kreeg ik de BE-R bevestigd als besteld met een zogenaamd KOM nummer. Kreeg later door dat dit nog ca. 3-5 dagen mogelijk was op dat moment. 

Het had dus nog wel gekund maar je dealer was blijkbaar niet goed geinformeerd. Desalnietemin: de CSP met R pakket is ook zeker geen straf om in te rijden, hooguit iets duurder in bijtelling.

aangepast door NightBlueBE-R
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso een beetje raar verhaal, want ik had er nog expliciet naar geïnformeerd en toen werd er gezegd dat ook als hij eruit zou lopen, hij dan nog wel besteld kon worden gedurende een paar weken. Blijkbaar hebben ze niet heel erg hun best gedaan dus...

 

Ben ook heel benieuwd of die Nivelles velgen wèl gaan lukken, ik zie niet in waarom deze velg niet zou kunnen als je voor de Connected Series R-pakket kiest.....We zullen zien!

 

En qua leasbedrag ben ik EUR 1 meer kwijt, dus dat valt nog wel mee.

 

Ik ben eerder bezorgd dat ik die heerlijke 2.0 TDI motor ga missen over een paar maanden..... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso een beetje raar verhaal, want ik had er nog expliciet naar geïnformeerd en toen werd er gezegd dat ook als hij eruit zou lopen, hij dan nog wel besteld kon worden gedurende een paar weken. Blijkbaar hebben ze niet heel erg hun best gedaan dus...

 

Ben ook heel benieuwd of die Nivelles velgen wèl gaan lukken, ik zie niet in waarom deze velg niet zou kunnen als je voor de Connected Series R-pakket kiest.....We zullen zien!

 

En qua leasbedrag ben ik EUR 1 meer kwijt, dus dat valt nog wel mee.

 

Ik ben eerder bezorgd dat ik die heerlijke 2.0 TDI motor ga missen over een paar maanden..... ;)

Die velgen zal toch wel lukken? Zou wel raar zijn als dat niet kan.

Leasebedrag is natuurlijk iets anders als bijtelling, de auto is nu toch wat duurder.

Tsja die 2.0 of 1.6 is altijd een lastige keuze. Zelf ook lang getwijfeld. Uiteindelijk heb ik dagelijks van de luxe meer plezier dan van de power in de randstad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gaaf! Ik moet komende week met mijn huur Passat naar de dealer voor een terugroep-actie. Eens kijken of er al wat meer nieuws is over de mijne....

Ja zeker leuk! Levertijd valt me alles mee. Was eerst week 18 opgegeven, dat werd week 12 en dat wordt nu dus uiteindelijk week 10. Ik klaag niet . Vorig jaar wachtte je 8 maanden op een auto met AID, nu 9 wkn

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden