Ga naar inhoud

Levertijd vw Passat b8 business edition R


Macgyver1610

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag ook reactie op facebook..hebben ze jou uitgelegd wat er aan de hand is Tommie83?? Is er iets mis met het display of te weinig aanvoer van leverancier...

 

 

Onderstaand reactie op facebook :(

Ik begrijp je situatie, Koen. Het Active Info Display zorgt inderdaad voor de lange levertijd. Helaas kan ik hier niets aan veranderen. ^AH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar wat je onder geluk verstaat .

 

Ik had als extra:

18" marseille velgen

Advance pakket

Marrakech lederen bekleding

Zwarte kleur metallic

Was ook met een knipoog... Ik heb namelijk ook zo veel "geluk" wk 8 besteld. En ook eind september ipv juni. Hebben ze weer goed voor elkaar bij VW. Er staan er wel op voorraad bij Pon alleen dan kun je geen specifieke opties meer kiezen...

 

Had erop gerekend dat ik op vakantie kon met de nieuwe auto. Deze moet er begin juli uit... Moet maar weer zien wat er nu gegeven wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi Tommie!!

 

Ik heb vandaag contact gehad met dealer en lease. Probleem schijnt levering van display te zijn en dus geen technisch mankement. Nu met dealer aan het kijken of ik geen voorraad auto (zoals op volkswagen site) kan krijgen. Deze autos staan blijkbaar wel al allemaal bij dealers dia hopelijk wil een andere dealer meewerken..anders ben ik waarschijnlijk ook genoodzaakt om het display te laten vervallen (verwachte leverdatum was 23-10... voorlopige productie staat op wk 45 nu.. :()

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes het is gelukt.. na tussenkomst van lease maatschappij en wagenparkbeheerder.. binnen 2 wk ga ik het volgende rijden

 

2.0tdi(150pk) variant

Reflex zilver

Alcantara zwart interieur

18' Dartford

Executive plus

Active info display

Led plus

Advance pakket

 

Had origineel getinte ramen(zit ook in advance pakket), zonwering in deuren en dynaudio.. hiervoor nu in de plaats advance pakket.. ben erg content hiermee ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

De levertijden vallen een ieder behoorlijk tegen lees ik, ik kan mij hierbij aansluiten. Ook ik heb een passat be r line besteld op 19 februari 2015 afgesproken lever datum 3 aug ivm langere productie tijd was dus al bijna 5 maanden vorige week bericht ontvangen dat dit op zijn vroegst wk 47 zou worden, dat is dus november !!! Dat is 9 maanden levertijd. Ook aanbod gehad om te switchen naar een highline met led verlichting maar dat is toch echt niet wat ik wil. Ernstig teleurgesteld in de keuze voor de passat als ik dit eerder geweten had dan, sorry, was het geen passat geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De levertijden vallen een ieder behoorlijk tegen lees ik, ik kan mij hierbij aansluiten. Ook ik heb een passat be r line besteld op 19 februari 2015 afgesproken lever datum 3 aug ivm langere productie tijd was dus al bijna 5 maanden vorige week bericht ontvangen dat dit op zijn vroegst wk 47 zou worden, dat is dus november !!! Dat is 9 maanden levertijd. Ook aanbod gehad om te switchen naar een highline met led verlichting maar dat is toch echt niet wat ik wil. Ernstig teleurgesteld in de keuze voor de passat als ik dit eerder geweten had dan, sorry, was het geen passat geworden.

Welkom op het forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club.Zo wordt je Full Member

Veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De levertijden vallen een ieder behoorlijk tegen lees ik, ik kan mij hierbij aansluiten. Ook ik heb een passat be r line besteld op 19 februari 2015 afgesproken lever datum 3 aug ivm langere productie tijd was dus al bijna 5 maanden vorige week bericht ontvangen dat dit op zijn vroegst wk 47 zou worden, dat is dus november !!! Dat is 9 maanden levertijd. Ook aanbod gehad om te switchen naar een highline met led verlichting maar dat is toch echt niet wat ik wil. Ernstig teleurgesteld in de keuze voor de passat als ik dit eerder geweten had dan, sorry, was het geen passat geworden.

Hoi Edwin, jij geeft aan dat je kon omruilen van een BE R naar een Highline? Weet je zeker dat dit wel goed is. Ik kon het Active Info Display laten vervallen en LED plus verlichting nemen met behoud van de BE R uitvoering. Als ik jou was zou ik jouw verkoper nog een keer raadplegen om te kijken wat nu echt de opties zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tommie83, je hebt waarschijnlijk gelijk, dealer was er wat wazig over, sprak over toepassen van pakketten, ik ga er idd vanuit dat de active display komt te vervallen en er tegen meerprijs van 50 euro LED-verlichting wordt toegepast (verschil in pakket?) maar voor rekening van de importeur komt en dat dit dan nog steeds de Business edition R-line is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tommie83, je hebt waarschijnlijk gelijk, dealer was er wat wazig over, sprak over toepassen van pakketten, ik ga er idd vanuit dat de active display komt te vervallen en er tegen meerprijs van 50 euro LED-verlichting wordt toegepast (verschil in pakket?) maar voor rekening van de importeur komt en dat dit dan nog steeds de Business edition R-line is.

 

Hoi Edwin, klopt. Zo heb ik het gedaan. Active Info Display geruild voor Led plus verlichting. Nu is de levertijd naar week 25 gegaan i.p.v. 43. Ik kom uit een Renault dus ik vind het eerlijk gezegd wel fijn om weer normale klokken te hebben maar dat is persoonlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Deze week naar VW belgie gebeld ivm legeringsdatum van onze passat highline. Contract werd getekend in februari, leveringsdatum die voorzien werd juni. Kreeg dinsdag te horen dat er productieproblemen zijn en dat de highline niet voor het einde van dit jaar verwacht wordt... Gisteren dan de melding dat ze geen oplossing hadden en de vraag of ze me konden terug betalen en de bestelling annuleren...

 

Niks tegemoetkoming of zo, mooie service is dat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

heb nu Passat CC, liep april uit de lease. Ook een B8 R Line besteld. Grijs, wit leer. Zou juni zijn, nu week 38.

Vooralsnog niet voor vervanging naar Led gegaan. Tja, ga je toch steeds zitten denken over het active display als je dat niet hebt.

Omdat ik week 47 zie staan toch maar even geinformeerd. Ben benieuwd.

 

Wel echt een slechte actie van Volkswagen. 3/4 jaar wachten op een auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leveringstermijn nieuwe Passat Highline is inderdaad dramatisch... Heb een VW Passat Break 1.6tdi DSG Highline besteld begin mei 2015. Bestelling geplaatst door dealer, ondertussen bevestiging leveringstermijn ontvangen via leasingmaatschappij > levering voorzien 16 januari 2016 (onder voorbehoud).
Zelfde verhaal van dealer gehoord ivm klant - bestelling geplaatst op autosalon (januari 2015) > levering voorzien juni 2015, nu verschoven naar december 2015...
Naar het schijnt zou het inderdaad aan de active info display liggen. Er zou in Amerika een proces geweest zijn/lopende zijn wegens verblinding door display. Hierdoor moet display onder andere hoek geplaatst worden waardoor er aanpassingen nodig zijn/waren op productielijn. Auto van het jaar is dupe van succes en van technische snufjes...
Wachten is een schone deugd, maar te lang wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leveringstermijn nieuwe Passat Highline is inderdaad dramatisch... Heb een VW Passat Break 1.6tdi DSG Highline besteld begin mei 2015. Bestelling geplaatst door dealer, ondertussen bevestiging leveringstermijn ontvangen via leasingmaatschappij > levering voorzien 16 januari 2016 (onder voorbehoud).

Zelfde verhaal van dealer gehoord ivm klant - bestelling geplaatst op autosalon (januari 2015) > levering voorzien juni 2015, nu verschoven naar december 2015...

Naar het schijnt zou het inderdaad aan de active info display liggen. Er zou in Amerika een proces geweest zijn/lopende zijn wegens verblinding door display. Hierdoor moet display onder andere hoek geplaatst worden waardoor er aanpassingen nodig zijn/waren op productielijn. Auto van het jaar is dupe van succes en van technische snufjes...

Wachten is een schone deugd, maar te lang wachten...

Welkom op het forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club.Zo wordt je Full Member

Veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

heb nu Passat CC, liep april uit de lease. Ook een B8 R Line besteld. Grijs, wit leer. Zou juni zijn, nu week 38.

Vooralsnog niet voor vervanging naar Led gegaan. Tja, ga je toch steeds zitten denken over het active display als je dat niet hebt.

Omdat ik week 47 zie staan toch maar even geinformeerd. Ben benieuwd.

 

Wel echt een slechte actie van Volkswagen. 3/4 jaar wachten op een auto. 

Welkom op het forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club.Zo wordt je Full Member

Veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden