Ga naar inhoud

Popgom


STA

Aanbevolen berichten

Iemand bekend met popgom.nl?

 

Vd week daar 2 nieuwe conti's premiumcontact 5 banden besteld €73 per stuk, heb ze nergens zo goedkoop zien en worden morgen bij een lokale bandenboer gratis bezorgt en gebalanceerd en gemonteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dot code is Productiedatum,

Heb zelf in mijn leven honderden Motorbanden gewisseld en vele contacten gehad met leveranciers.

Als de band een jaar over de productiedatum is dan koop ik hem nog wel als die droog en in het donder is opgeslagen.

 

Daarom heb ik een pest hekel aan online kopen, gezien je garantie op de band(en)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keer meegemaakt, klant had banden online gekocht en bij ons laten monteren.

Maand later kwam de beste klant en vertelde mij dat er iets met de band was...

 

Tsja sorry beste man maar daar kan ik niets mee u moet maar contact opnemen met uw verkoper.

4 dagen later kwam de beste man weer.... Hij kreeg als antwoord dat hij de band maar op moest sturen en gingen ze kijken of het een  fabrieksfout was of niet.

 

Omdat het zo een goede klant was hebben wij hem geholpen en hem 50% korting gegeven op een andere band.

 

Banden zijn een kostbaar iets... zeer belangrijk en het is het gunnen van de koper of hij de band(en bij jou koopt terwijl hij misschien minder geld kwijt is online.

 

Ik wil hierbij niet zeggen dat online kopen fout is, maar je kunt de pech hebben dat je verouderde banden koopt en geen goede garantie of service krijgt.

 

Dit krijg je wel bij je plaatselijke bandenboer... dat is die verplicht onder kopen met garantie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keer meegemaakt, klant had banden online gekocht en bij ons laten monteren.

Maand later kwam de beste klant en vertelde mij dat er iets met de band was...

 

Tsja sorry beste man maar daar kan ik niets mee u moet maar contact opnemen met uw verkoper.

4 dagen later kwam de beste man weer.... Hij kreeg als antwoord dat hij de band maar op moest sturen en gingen ze kijken of het een  fabrieksfout was of niet.

 

Omdat het zo een goede klant was hebben wij hem geholpen en hem 50% korting gegeven op een andere band.

 

Banden zijn een kostbaar iets... zeer belangrijk en het is het gunnen van de koper of hij de band(en bij jou koopt terwijl hij misschien minder geld kwijt is online.

 

Ik wil hierbij niet zeggen dat online kopen fout is, maar je kunt de pech hebben dat je verouderde banden koopt en geen goede garantie of service krijgt.

 

Dit krijg je wel bij je plaatselijke bandenboer... dat is die verplicht onder kopen met garantie :)

 

 

ja dat is het risico als je de banden online besteld, gelukkig bestaan er dan ook service gerichte bandenboeren ;-)

 

 

Mijn banden zitten er nu net onder, DOT code is 4614 lijkt wel prima. Nu hopen dat de banden opzich goed zijn zodat ik ze niet eraf moet halen en opsturen :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand bekend met popgom.nl?

 

Vd week daar 2 nieuwe conti's premiumcontact 5 banden besteld €73 per stuk, heb ze nergens zo goedkoop zien en worden morgen bij een lokale bandenboer gratis bezorgt en gebalanceerd en gemonteerd.

73 euro incl montage en balanceren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het zo in elkaar zit Kristof ;)

 

Vriend van mij heeft een bandenbedrijf en die staat weer gekoppeld aan de bandenmarkt.nl.

Je kunt dan kiezen daar je banden laten bezorgen of op je prive adres.

Omleggen band(en), Lood en Balanceren betaal je dan aan de bandenboer, dat zijn dan zijn verdiensten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 19 inch en groter ga je toch echt meer betalen dan 10 euro neem ik aan.

Ik weet wat die vriend van mij rekent voor het omleggen en balanceren, maar echt geen 10 euro hahahahaha

 

Dit zijn de prijzendie hij vraagt

 

 

Prijs band monteren op stalen velg:€ 15,00 incl.btw
 
Prijs band monteren op lichtmetalen velg:€ 15,00 incl.btw
 
Prijs band monteren groter dan 15" : € 20,00 incl.btw
 
Geef mij maar 4 of meer van die klantjes die 4 banden wil laten monteren per dag, dan hoor je mij niet klagen  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: 
aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Voor 19 inch en groter ga je toch echt meer betalen dan 10 euro neem ik aan.

Ik weet wat die vriend van mij rekent voor het omleggen en balanceren, maar echt geen 10 euro hahahahaha

 

Dit zijn de prijzendie hij vraagt

 

 

Prijs band monteren op stalen velg:€ 15,00 incl.btw
 
Prijs band monteren op lichtmetalen velg:€ 15,00 incl.btw
 
Prijs band monteren groter dan 15" : € 20,00 incl.btw
 
Geef mij maar 4 of meer van die klantjes die 4 banden wil laten monteren per dag, dan hoor je mij niet klagen  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: 

 

Dan moet je toch echt meer dan 6 klanten hebben voordat je bedrijfstechnisch rendabel bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh Alle dat heeft hij natuurlijk zeker, hij heeft het hartstikke druk.

 

Vooral de tijd van zomer naar winter en vice versa, want je wilt niet weten hoeveel mensen er nog bandenwissels doen voor de winter i.p.v velgen wissel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week 2 x de Goodyear EfficientGrip Performance 225-40-18 bestelt bij de autobandenconcurent.nl

99euro per stuk incl 5% korting en gratis verzenden.
Nu nog ergens laten monteren!

deze zijn dan weer duurder bij popgom zie ik  :roll: , ff langs leen post zeker om ze te laten monteren :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Deze week 2 x de Goodyear EfficientGrip Performance 225-40-18 bestelt bij de autobandenconcurent.nl

99euro per stuk incl 5% korting en gratis verzenden.
Nu nog ergens laten monteren!

 

Dat zijn, nadat ik heel wat verschillende merken en typen gehad heb, de fijnste die ik ooit onder mijn 3C gehad heb. Er is ook nog een XL versie hiervan, deze heeft een hogere load index, maar sturen ook veel strakker. (stugger wang)

Overigens mooie deal voor 99 euro!, bij de lokale bandenboer waren ze toen iets van 185 euro voor 235/45R17 per stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de week 4 nieuwe Michelin Pilot Sport 3 235/45/17 laten monteren, deze niet gekocht op internet.

Banden waren 110 euro per stuk was voor 500 euro kant en klaar incl garantie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden