Ga naar inhoud

Popgom


STA

Aanbevolen berichten

Dat is het voordeel als je al jaren bij die garage komt voor je banden.

Vaste klant mooie deals ;)

 

Banden kopen is ook het gunnen van, sinds internet is de bandenhandel helemaal kapot gegaan.

Toen ik nog Motorfietstechnicus was, snapte ik soms de prijzen niet die ze op internet vroegen, omdat ik wist hoeveel marge erop een band zat... en dat is echt niet veel.

 

Maar goed geld is geld dat snap ik maar ik de pijp moet wel blijven roken bij de lokale garage bedrijven  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet niet, dat je ook voor 20 euro per band met 19inchers bijv een uur druk bent, dan heb je misschien  wel 80 euro bruto verdiend, daar gaat dat een lading lood af en ventielen, deze zijn ook niet goedkoop in aanschaf.

Heb je dan bijv ook de levering van banden erbij dan loopt je "winst" vaak op richting 125-175 euro..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week 2 x de Goodyear EfficientGrip Performance 225-40-18 bestelt bij de autobandenconcurent.nl

99euro per stuk incl 5% korting en gratis verzenden.
Nu nog ergens laten monteren!

 

De banden zijn gemonteert bij THSautomotive want ik moest toch voor een paar kleine dingen naar de garage.

 

Ze bevallen prima, en zijn stiller dan de Dunlop RT.

aangepast door bert888
Link naar reactie
Delen op andere sites

De banden zijn gemonteert bij THSautomotive want ik moest toch voor een paar kleine dingen naar de garage.

 

Ze bevallen prima, en zijn stiller dan de Dunlop RT.

Mij bevallen ze juist minder. Heb ze nu 20.000 eronder zitten en vind ze best veel afrolgeluid maken. Het is wel een slijtvaste band. De volgende zullen van een ander merk zijn.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij bevallen ze juist minder. Heb ze nu 20.000 eronder zitten en vind ze best veel afrolgeluid maken. Het is wel een slijtvaste band. De volgende zullen van een ander merk zijn.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Hebben we het over dezelfde band ? De Efficentgrip Performance die ik had waren juist heel erg stil en met 30.000 al redelijk 'op', dus ook niet echt slijtvast ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden