Ga naar inhoud

nieuwe passat 3.6 VR6


fusuy_23

Aanbevolen berichten

beste mensen, 

 

Terug van weg geweest :). Ik ben vandaag een passat 3c wezen bezichtigen. Het betreft een amerikaanse auto met een 3.6 VR6 motor. We zijn nog aan het onderhandelen maar waarschijnlijk zal de deal wel gesloten kunnen worden. 

Mijn vraag aan jullie, hebben jullie enige ervaring met deze motoren. Zijn onderdelen 1 op 1 over te zetten bijv: nieuwe achterlichten(oranje knipperlicht), nieuwe tacho, guymod, S6 led etc. etc. 

Ik ben zeer opgewonden over deze auto en zou hem graag willen hebben. Hebben jullie nog enige tips, voordelen en nadelen voor mij?

 

Alvast bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

achterlichten zijn probleemloos uitwisselbaar, dat zal 't probleem niet meteen vormen. Kentekenuitsparing zal wat lastiger zijn, ik weet niet hoe dat in .nl geregeld is, in .be kan je dan 'n kleiner model nummerplaat krijgen.

 

S6 dagrijlichten passen sowieso nooit zomaar zonder enig priegelwerk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

foto's kan ik wel van autoscout afhalen. ik was te opgewonden om foto's te maken net  :embarassed: . er zitten al normale NL kentekenplaten op. Ik heb niet vol op z'n staart getrapt maar ik zat zo op de 80 Mph  :razz: .

Ik kan echt niet wachten, hoop echt dat hij akkoord gaat met de prijs die ik genoemd heb. Hij zei wel dat hij 1 maand naar het buitenland gaat en dat het kan zijn dat hij daarna pas beslist maar zelf hoop ik dat hij vanavond nog beslist haha. Wat is het weer fijn om terug te zijn op forum en mee te kunnen praten  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met de nieuwe 3C !!

De rest zal wel probleemloos over te zetten zijn. Wel je onderschrift dan aanpassen he.

 

Is het effectief een geimporteerde wagen die nog niet in NL is geweest ? Anders ga je mogelijks ook een andere radio moeten plaatsen wegens ander frequentiegebruik daar. Weet het niet zeker maar dacht eens vernomen te hebben dat ze daar geen mist achterlicht hebben.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker mooie auto. Is wel iets anders dan de Europese 3.6 passat, 280pk, twee wielen aangedreven en twee uitlaatpijpen aan bestuurderszijde.

Vaak hebben ze een lederen comfortline interieur.

noodzakelijke aanpassingen zijn de lichtschakelaar en een extra draad trekken voor het mistachterlicht, dat kennen ze niet in de USA. Lichtunits wisselen is niet noodzakelijk.

 

Wij willen foto's!

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de lichtunits niet wisselt, heb je toch geen oranje knippers achteraan? Is dat niet verplicht in .NL dan?

 

die extra draad trekken voor mistlicht kun je dan ineens ook benutten als je 'n guymod wilt uitvoeren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien op autoscout heeft de wagen idd al nl nummerplaten, dus zal deze al apk in orde zijn lijkt mij. Voor door de apk te komen zullen mogelijks de aanpassingen dan al gedaan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de late reactie heren, dank jullie wel. Idd hij is al een aantal jaar in nederland, er zat 2 keer een RNS 510 in maar die werd 2 keer gestolen, vandaar dat de huidige eigenaar een pioneer in heeft laten plaatsen met afneembaar scherm. 

best wel een volle passat:

 

orgineel xenon 

schuifdak

stoelverwarming

MF stuurwiel

lederen interieur 

memmory stoelen

garage deur bediening. 

en uiteraard 284 pk, alleen geen 4 motion dat is wel jammer. 

 

voor de rest hij heeft 116.000 km gelopen, de huidige eigenaar laat hem eerst APK keuren en geeft hem een grote beurt voordat ik hem over neem. 

post-16686-0-44405300-1425241617_thumb.png

aangepast door fusuy_23
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer van de Amerikaanse variant vind ik de antenne op het dak, Europese sedans hebben dat niet. Maar nette wagen! Je woont bij me in de buurt, je kan langskomen ouwehoeren is altijd gezellig

haha Marko, ik kom wel langs voor een bakie. Eerst moet ik mijn auto wel ophalen, dat gaat gebeuren op 28 maart aanstaande. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden