Ga naar inhoud
  • 1

Ambient Voetverlichting


navi16

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@wulfke

 

ik heb nog deurlampjes van een 3BG liggen. kun je die er ook voor gebruiken?

p/n 3B0947415B

zou wel eens goed kunnen dat deze ook gaan passen maar of ze het zelfde zijn dat betwijfel ik,

zal je wel de zwarte afschermkap die achterop zit moeten demonteren want veel plaats achter de units is er niet - zeker bij de zetels.

Je kan eventueel eens passen of ze in het voorgemaakte gat passen maar volgens ik kan vergelijken zijn ze net ietsje korter dan de oem die erin horen.

ook moeten de led lampjes van Peter erin gaan passen als je deze in wil bouwen. Aansluitconnector is ook anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ wulfke, Is het een idee om de schema's ergens op het forum neer te zetten zodat ze makkelijker terug te vinden zijn ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

geen probleem denk ik, moet ik wel even kijken waar ik ze kan droppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Top Peter

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ik heb een aanvraag ingediend om eventueel in het KB een extra rubriek "verlichting" aan te maken. Als die er komt kan ik deze daar dan in kwijt.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb in mn vorige Audi b7 een led stripje ingebouwd gehad dat constant meebrande,de exacte kleur gevonden en dat werkte super.

heb spanning van de luchtroosters genomen werkte perfect,ik zou dit dus nu ook kunnen doen ben ik voor 10 euris klaar toch.

ik hoef geen licht als de deuren opengaan enkel onder het rijden,ikzelf val al genoeg op zonder licht heheh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@navi16 kan ze volgens mij ook enkel in het rood maken voor je, fel rood als je ontgrendeld of je deuren opendoet en in te stellen naar keuze tijdens het rijden via je knopje waar je alle interieurlampjes mee kan regelen of vcds.

Ik heb ze ook van hem, enkel blauw en ben zeer tevreden en ook best snel geleverd vond ik.

hmm misschien een optie als het Maar gemakkelijk in te bouwen is met alles erop en eraan is t goed voor mij.

ik ga hem een berichtje doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geachte,

 

Ik heb een passat b7 zonder voet verlichting en deur verlichting. Waar kan ik zo een complete set vinden rod bij het rijden en wit in gewonen toestand?

de units voor voetverlichting en deur verlichting kan je idd op ali express vinden - vaak een set incl kabelbomen enz.

 

voetverlichting

http://nl.aliexpress.com/item/OEM-Original-Volkswagen-Footwell-Light-For-VW-Golf-6-Jetta-MK5-MK6-Tiguan-Passat-B6-5ND/1925302973.html?adminSeq=220896067&shopNumber=1267712

 

deur verlichting

http://nl.aliexpress.com/item/OEM-VW-Original-Door-Warning-Light-For-VW-Golf-5-6-Jetta-MK5-MK6-CC-Tiguan/666808077.html

 

De led units kan je dan bij Peter (Navi16) bestellen voor in de deur en voetverlichting.

Voor de rood/witte voetverlichting moet je wel een extra draad bij trekken naar alle 4 de units voor de aansturing van de rode led.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mijn B7 2011 zit geen voetverlichting achter en heeft wel ambient verlichting, is achter niet standaard dan.

Is het eventueel makkelijk in te bouwen, liggen de kabels al onder de stoelen?

 

Mijn luchtroosters zijn ook niet verlicht, zijn die gezekerd of misschien stekker los.

 

De ledstrip in de deur is die te dimmen.

 

Groetjes Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden