Ga naar inhoud

Welke Xenon unit is de mooiste??


superfred

Aanbevolen berichten

Vraagje:

Als ik om me heen kijk zie ik verschillende units in uiteenlopende bouwjaren (2001 - 2004)

 

Op mijn auto zit een fraaie unit met de knipperlichten in het midden en xenon aan de buitenkant.

Ik zie ook met xenon in het midden.

 

Rara waar zit dat verschil en he komt dat?

Verschil in kwaliteit?

Welke is/was duurder etc.?

 

Leuke poll denk ik maar zo.

 

Groeten,

Fred

post-3242-1423822253,8719_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn inderdaad de originele, erg mooi ! Sproeinstallatie is wel handig, maar gaat gelijk met voorruit toch ? Ik eb wel eens horen zeggen dat de voorraad sproeivloeistof razendsnel op is met die koplampsproeiers erbij...

 

Klopt idd. Ik had ook een extra bumper gekocht maar heb er toch vanaf gezien. De bumper heb ik weer verkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn inderdaad de originele, erg mooi ! Sproeinstallatie is wel handig, maar gaat gelijk met voorruit toch ? Ik eb wel eens horen zeggen dat de voorraad sproeivloeistof razendsnel op is met die koplampsproeiers erbij...

 

Auto's met Af-fab Xenon hebben ook een grotere tank RSV, ik d8 6l ipv 2,8 ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn inderdaad de originele, erg mooi ! Sproeinstallatie is wel handig, maar gaat gelijk met voorruit toch ? Ik eb wel eens horen zeggen dat de voorraad sproeivloeistof razendsnel op is met die koplampsproeiers erbij...

 

Auto's met Af-fab Xenon hebben ook een grotere tank RSV, ik d8 6l ipv 2,8 ofzo

 

ah ik dacht al wat is dat ding giga groot weet niet meer precies maar gaat veel in zal een checken volgende keer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden