Marleyke93 Geplaatst 19 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2013 in de scirocco zakt de passagiersspiegels buiten een tikkeltje naar beneden als je hem in achteruit zet! In de passat heb ik dit niet. is dit via vagcom te doen? Ik heb originele parkeersensors en wel een gewoon boordnet 3C0 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Speedyace Geplaatst 19 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2013 Kijk hier maar even viewtopic.php?f=103&t=45047&start=270 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ATS Geplaatst 20 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 oktober, 2013 Volgens mij alleen met memory. Ik had het niet en sinds de memory werkt dat ook. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marleyke93 Geplaatst 20 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 oktober, 2013 ik heb vandaag spiegels gezet waar dit bij werkte samen met een dimmende functie maar geen van beide werkt spijtig genoeg! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Robertje Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Dan vermoed ik dat je andere modules in beide raammotoren moet steken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 gerdtdi Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Moet je ook ff coderen met vagcom Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Vraag even aan Peter Navi16 die heeft schema's en heeft het net aangesloten . Grt jan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ids30postma Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 ten eerste moet je auto voorbereid zijn voor dimmende spiegel, is dat niet het geval dan moet je zelf twee draden trekken vanuit je binnenspiegel, dan moet je ook checken of je binnenspiegel voorbereid is , dat kun je zien of de spiegel 4 pins of 6 pins is, als je binnenspiegel 4 pins is, betekent dat je een ander binnenspiegel nodig heb, voor mirror dip , moet een elektrische spiegelbol met memory in je rechterspiegel zitten, zo bol kun je herkennen als een 8pins stekker erin zit. Als dit niet heb gaat het ook niet werken. Als je niet wilt zoeken, bij de dealer kost een memory spiegelbol 86 euro Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marleyke93 Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 de memory spiegelbol heb ik al! iemand die weet waar ik dit moet coderen? wil eerst dit proberen aangezien ik dit nog niet heb gedaan! als het dan niet werkt dan begin ik pas met draden te trekken! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ids30postma Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 je hoeft niks te coderen, je moet je spiegel wel in leren, in zijn achteruit zetten, je spiegel knop op R(rechts zetten) en dan je spiegel in zo schuine stand zetten zodat het voor jouw goed is, en dan weer je versnelling in zijn één zetten, en dan zul je zien dat je spiegel weer recht komt te staan, je spiegel dip werkt alleen als je spiegelknop op R heb staan, en zo heb je spiegel geleerd dat je bij achteruit schakelen automatisch schuin komt te staan MITS???? je spiegel knop op R zet, als je spiegel knop op L laat staan zal er niks gebeuren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 gerdtdi Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Zeker moet je in leren. Je moet aangeven dat je memory stoelen hebt, ook al heb je dit niet. Je moet ff bij je deur electronics kijken, daar staat ook presies hoeveel je dr bij moet tellen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marleyke93 Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 ooh! ik heb daarjuist effe het tipje van ids getest en het werkt niet! dus met vagcom instellen dat je memory seats hebt en dan moet het wel gaan? ik heb ook deurpaneel gelost en heb dus 8 kabels zitten dus ik moet geen kabel gaan bijtrekken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marleyke93 Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 hierbij nog effe wat foto's erbij van de kabels, stekkers enz willen jullie eens zien of dit corect is qua kabels en stekkers? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 navi16 Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Zo te zien is je spiegel bal is niet geschikt voor de "mirror dip". Kabelboom vanaf de spiegelbal heeft 7 draden en bij jou zie ik alleen drie. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marleyke93 Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 oei jha dan moet ik toch een nieuwe hebben! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Robl Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Is het mogelijk met VCDS te checken of de hiervoor geschikte spiegelbol in de rechter spiegel is gemonteerd? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marleyke93 Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 bij mijn weten niet! maar zoals peter al zei je kan het gemakkelijk zien op de foto dat hij poste! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 navi16 Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 dat kan, in comfort module byte 14 bit 7 aanvinken en adres 52 Door Elekt. Pass code met 256 verhogen dan spiegel schakelaar naar R positie en in ze achterruit zetten. Gaat de spiegel bewegen heb je optie er bij. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Speedyace Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 dat kan, in comfort module byte 14 bit 7 aanvinken en adres 52 Door Elekt. Pass code met 256 verhogen dan spiegel schakelaar naar R positie en in ze achterruit zetten. Gaat de spiegel bewegen heb je optie er bij. Hier kom ik niet, krijg een foutmelding:cry: Verstuurd van mijn GT-I9300 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marleyke93 Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 maar als je niet 7 draadjes hebt dan gaat de optie zowiezo niet werken! dus ik zal niet moeten coderen of proberen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Robl Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 dat kan, in comfort module byte 14 bit 7 aanvinken en adres 52 Door Elekt. Pass code met 256 verhogen dan spiegel schakelaar naar R positie en in ze achterruit zetten. Gaat de spiegel bewegen heb je optie er bij. Super bedankt! Had byte 14 al aangepast maar 52 moet dus ook nog. Morgen even proberen. Had al even wat gegoogled op dit onderwerp. Regelmatig wordt beweerd dat dit standaard is meegeleverd bij parkeersensoren achter (deze heb ik) Regelmatig wordt beweerd dat dit standaard is meegeleverd bij inklapbare spiegels (deze heb ik niet) Wat er al niet mogelijk is met een spiegel Had het liefst eentje met omgevingsverlichting, inklapbaar en mirror dip. Toch maar eens zoeken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marleyke93 Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 waar moet je in vagcom gaan voor de comfort module te vinden?? want dit snap ik niet! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 navi16 Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Had het liefst eentje met omgevingsverlichting, inklapbaar en mirror dip. en dimmende buitenspiegel links deze heb ik nu Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 navi16 Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 waar moet je in vagcom gaan voor de comfort module te vinden?? want dit snap ik niet! adres 46-Central Conv. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marleyke93 Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 oke ga ik morgen een proberen! gewoon om te zien of het "zou" werken. en dan huidige je pass code verhogen met 256? of het getal op 256 zetten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Speedyace Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 oke ga ik morgen een proberen! gewoon om te zien of het "zou" werken. en dan huidige je pass code verhogen met 256? of het getal op 256 zetten? Verhogen Verstuurd van mijn GT-I9300 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Marleyke93
in de scirocco zakt de passagiersspiegels buiten een tikkeltje naar beneden als je hem in achteruit zet!
In de passat heb ik dit niet. is dit via vagcom te doen?
Ik heb originele parkeersensors en wel een gewoon boordnet 3C0
Link naar reactie
Delen op andere sites
31 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten