Ga naar inhoud
  • 0

Richtingaanwijzer kraakt


RichardReedijk

Vraag

Ik heb het volgende probleem wat zich niet altijd voor doet. Zo kan het na verloop van tijd ineens over zijn.

 

Als ik mijn richtingaanwijzer gebruikt volgt er een krakend geluid uit de middenconsole (nabij de radio) daarna het normale geluid. Soms is het ook zo dat als de richtingaanwijzer na een bocht terug gaat het nog even blijft nakraken en piepen. Het is zowel naar links als naar rechts en lijkt steeds erger te worden.

 

Het lijkt me een kleinigheidje, maar wat kan dat zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vreemd probleem.

Kan het zijn dat de vorige eigenaar professorisch kabels heeft aangelegd? Kabels die over bewegende delen liggen een lopen naar de middenconsole? Iets anders kan ik even niet bedenken.

 

We vinden het hier fijn als je je even voorstel onder "ik ben en ik rij...". Het liefst met foto's want dan weten we wat voor vlees we aan de haak hebben :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo allemaal

 

Even een bumpje van dit oude bericht.

 

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik de richtingaanwijzer gebruik kraakt de midden console niet. Als ik de richtingaanwijzer uitzet dan begint het te kraken in de middenconsole....

 

Is het dan het relais of is het dan de richtingaanwijzer zelf? Kan ik makkelijk bij het relais komen? Het ziet er naar uit dat deze goed verstopt zit in de middenconsole dus ik kan me voorstellen dat dit lastig te bereiken is...

 

Is er iemand die hier ervaring mee heeft die me hiermee kan helpen eventueel. Ik woon in de regio Utrecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dank voor de reactie.

 

Na wat verder zoeken op dit forum heb ik wel gelezen dat als het relais het probleem is de knipperlichten het helemaal niet meer doen. Ze werken echter nog prima.

 

Kan ik dan concluderen dat het toch de richtingaanwijzer zelf is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden