Ga naar inhoud
  • 0

Verhoogd brandstof verbruik 1.6d na servicebeurt


Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst

Nee maar dat lijkt me niet goed.

Over welke afstand is dit gemeten, het kan zijn dat als de monteur een proefrit heeft gemaakt en hem effe goed op zijn staart heeft getrapt??

Even mee teruggaan.

  • 0
Geplaatst

1:21 is ook wel heeeeel netjehoor, ik heb een 1.6 tdi als voorloper gehad en die was minder zuinig dan mijn huidige 2.0 (170 pk)

  • 0
Geplaatst

even een softwareupdate bij de dealer laten doen, er was er hier laatst nog een die dat had

  • 0
Geplaatst
Mijn passat is na een servicebeurt 65000 km terug gevallen van een gemiddeld gebruik van 1:21 naar 1:16. Herkend iemand dit?

 

Ik herken dit als mijn normale verbruik wat ik sinds dag 1 met deze auto had, dus een normaal gebruik.

 

Binnenkort ook naar de 60.000km beurt, en ik hoop dat het bij 1:16 blijft. :mrgreen:

  • 0
Geplaatst

Dus ik mag niet mopperen met mijn 1:19,6 op de tankbonnen gemeten?

  • 0
Geplaatst

ik denk dat je idd zeker niet over mag mopperen, ik had ca 1:14 met dezelfde motor en ca 1:15 met de huidige...

  • 0
Geplaatst

Na 35.000km sta ik op gemiddeld 1/16.5 (berekend op tankbonnen).

 

Had wat minder verbruik verwacht (vorige wagen was een 2.2 met 200pk en die zat op 1/15)

  • 0
Geplaatst

misschien ff langs de dealer voor een softwareupdate?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden