Ga naar inhoud

1e foto's van Lesley20V


Lesley20V

Aanbevolen berichten

Wel bijzonder dat grijze interieur, nette wagen

 

Ik vind alleen je stuur niks, srry

Je hebt nu ook geen airbag, waarom ga je niet voor R32 stuur, dat is mooi en daar past gewoon orginele 3 spaaks airbag in.

 

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lesly,

 

Leuke foto's, succes met de komende projecten.

Was het niet handiger om een luxere uitvoering te nemen, als toch je leer enz. wil hebben?

 

Ik heb ook wel gekeken naar een luxere uitvoering, maar deze passat heeft 100.dkm gelopen en altijd vw-dealer onderhouden tot nu toe.

En ik wil de passat naar mijn eigen idee inrichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste passat was hetzelfde als die van jou. zilvergrijs met grijs interieur. Ik heb nu ook weer een grijs interieur. Bevalt mij prima. Heb alleen de sport stoelen niet de comfortline bekleding. Ook ik ben al een tijdje opzoek naar een leren interieur. Helaas is grijs moeilijk te vinden. Ik wil een volledig leer of leer / alcantara incl stoel verwarming en elektrisch verstelbare stoelen.

Alles wat ik tegen kom is of zwart/blauw of beige van kleur. Als het dan een grijs interieur is, dan is het van een variant... dus lesley veel sterkte met zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat dit stuur erin toen je de auto kocht of heb je het zelf erin gezet?

Als die er al in zat is het een teken dat de auto mogelijk een zware schade heeft gehad aan de voorzijde. De aibags komen er dan uit en dan word het al een dure zaak. Vaak om geld te besparen ivm de aibags zet men er dan zo'n 'sportief' stuurtje in.

Dus iets om over na te denken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het lamje brandt komt daardoor dus...

Overigens is het niet zoals the Master weet te vertellen..

Een brandend lamje betekent helemaal niet automatisch dat een auto dan een zware schade heeft gehad! In veel gevallen ligt het aan de stekker onder de bestuurdersstoel. Deze wil nog wel eens een eetje losgaan met een brandend lamje tot gevolg.

Met VagCom kun je het lamje wel uitkrijgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het lamje brandt komt daardoor dus...

Overigens is het niet zoals the Master weet te vertellen..

Een brandend lamje betekent helemaal niet automatisch dat een auto dan een zware schade heeft gehad! In veel gevallen ligt het aan de stekker onder de bestuurdersstoel. Deze wil nog wel eens een eetje losgaan met een brandend lamje tot gevolg.

Met VagCom kun je het lamje wel uitkrijgen ;)

 

Denk dat Erik ook bedoelde, dat het feit dat de airbag zelf, die ontbreekt, kan duiden op een schadeverleden. Het lampje heeft daar inderdaad vrij weinig mee te maken. ;)

 

Met VAG-Com krijg je het lampje wel stil overigens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid: Ik had zelf een klein stuurtje erin gezet, Heb vervolgens mijn 4spaaks stuur teruggezet en nu blijft het lampje branden, en dat komt bij navraag: dat mijn stuur eraf is geweest en de compu ziet dat als een storing.

 

Dus nu achter een R32 stuur aan incl airbag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden