Ga naar inhoud

Ramen blinderen


Brandon123

Aanbevolen berichten

Hey ,

 

nu zou ik graag myn ramen blinder van mijn vw passat.

mijn broer heeft mij tint folie gegeven van 85 of 90% is redelijk donker, hij heeft de zelfde op zijn bmw zitten maar als je er dan vanachter zit is het binnenin redelijk donker.

maar nu mijn vraag , belemmert 85-90% mijn zicht van binnenin naar buiten hard? is het lastig om te parkeren?

 

Meningen , tips.. allemaal welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buurman heeft een GTD met af-fabiek 'VW0" als optie, oftewel 90%. Is ook niet meer groen, maar zwart-achtig. Dit staat mooi bij een witte auto en biedt voldoende zicht naar buiten. Maar...is oem en dus niet over getint glas. Ieder glas in een auto heeft tegenwoordig een tint. Dus dan is het idd te veel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik rij al 10+ jaren "limo black" rond, dat is 5% doorlatend.

 

van buitenaf zie je niks wat er zich in de auto bevindt, maar als je GOEIE folie koopt, dan zie je naar buiten toe net zoveel als wanneer je folie neemt die 65% doorlatend is.

 

Bij de goedkope folie die heel zwart is, ga je 's avonds inderdaad vaak vloeken...

 

Er zijn zat adressen waar je voor 200 - 250 euro 'n hele auto professioneel kan laten doen met deftige folie. Om die reden begin ik er nog niet eens meer zelf aan.

 

Alles ligt dus louter aan de kwaliteit van je folie. Als 't een rolletje van 20 euro is, zou ik het je ten zeerste afraden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik rij al 10+ jaren "limo black" rond, dat is 5% doorlatend.

 

van buitenaf zie je niks wat er zich in de auto bevindt, maar als je GOEIE folie koopt, dan zie je naar buiten toe net zoveel als wanneer je folie neemt die 65% doorlatend is.

 

Bij de goedkope folie die heel zwart is, ga je 's avonds inderdaad vaak vloeken...

 

Er zijn zat adressen waar je voor 200 - 250 euro 'n hele auto professioneel kan laten doen met deftige folie. Om die reden begin ik er nog niet eens meer zelf aan.

 

Alles ligt dus louter aan de kwaliteit van je folie. Als 't een rolletje van 20 euro is, zou ik het je ten zeerste afraden

 

Hier in belgie is goedkoopste bij erkende dealers was het voor mijn seat ibiza ( 3 ramen ) al 550 euro , nu passat stationwagen ( 5 ramen ) zal dat wel tegen de 650-700 euro zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol, ik heb m'n vorige auto laten doen door 'n reclamebedrijf... kerel deed zo 'n hele volvo letterlijk in één uurtje, en ik was 250 euro kwijt (vijf ramen) Overigens deed die ook elk raam uit één stuk folie, dus geen drie stukken op de achterruit, zoals sommige nitwits wel 'ns doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 80% en overdag zie je van binnenuit weinig verschil van binnen naar buiten. In de nacht gaat het nog voldoende.. Ik zou voor 80 gaan, ik had eerst 70 maar daar kijk je zo doorheen en hadden de smurven achterin nog last van de zon.. 90-95 krijg je dat bedrijfswagen effect..

 

Ik heb het in Tilburg laten doen, 300 met 5 jaar garantie, heb een station..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Ik wil van mijn passat ook de ramen laten blinderen, maar ik meen te weten dat een lid van de passatclub dit doet. klopt dit of heb ik rare droom gehad? :embarassed:

 

Roberto uit Nijverdal, alleen is hij volgens mij geen lid van het forum, meer de 'tinter van het forum'

 

Ik moet er eigenlijk ook nog is heen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden