Ga naar inhoud
  • 0

Ervaring dit bedrijf?


navi16

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Christiaan_VF

Import / Export van (schade) auto's. De eerste foto op de homepage zou voor mij al genoeg zeggen.

Wil niet zeggen dat ze rommel verkopen, maar wel erg goed opletten wat je er koopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

lijkt me stug dat ze negatieve reacties op hun eigen website zouden laten staan, en wie zegt dat ze niet gewoon zelf 'n naam hebben verzonnen en "gereageerd" hebben?

 

het hele "wij van wc eend" verhaal dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niks mis mee met dit bedrijf hoor, maatje van me heeft er een rns e voor zijn Audi A3 gehaald en werd netjes geholpen heeft een factuur meegekregen en software updates later thuis gestuurd. Radio ook bij dealer gechecked en alles bleek in orde te zijn. Ik overweeg ook om daar een rns te halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
lijkt me stug dat ze negatieve reacties op hun eigen website zouden laten staan, en wie zegt dat ze niet gewoon zelf 'n naam hebben verzonnen en "gereageerd" hebben?

 

het hele "wij van wc eend" verhaal dus ;)

`

Dit wou ik ook zeggen, maar blijkbaar is het toch wel een goed bedrijf, aldus Marko..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

"In- en verkoop van RNS-systemen".

Dat verkopen vind ik niet zo raar, mits het om een nieuw systeem gaat. Dat inkopen verbaast mij wel. Een RNS bezitter is al blij dat hij hem heeft (én houdt)

Hoeveel mensen zullen hun RNS willen verkopen? Ik denk niet veel.

Waar komt dan dat aanbod vandaan?

 

 

Als er aangetoond kan worden dat het een "eerlijke"RNS is, dan is er natuurlijk niks op aan te merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
"In- en verkoop van RNS-systemen".

(...)Hoeveel mensen zullen hun RNS willen verkopen? Ik denk niet veel.

(...)Waar komt dan dat aanbod vandaan?

 

demontage auto's was al geopperd, voor mezelf sprekend:

- mijn RNS300 ingeruild op een RNS510 (ze zeggen niet welke RNS'en ze inkopen he! :P)

- Als ik mijn auto verkoop is er groot kans dat ik mijn RNS (als hij er dan nog in zit :roll:) er uithaal en los verkoop. Ik verwacht niet dat mijn passat straks bij inruil meer waard is met als zonder (radio/navi).

 

Het genoemde bedrijf ken ik niet, het door gerdtdi genoemde B&M onderdelen dan weer wel, daar heb ik mijn nieuwere gateway vandaan. Goed geholpen, voor een redelijke prijs. Maar... zag laatst dat ook zij RNS'en verkopen zonder radiocode. Iets waar ik persoonlijk vandaan zou blijven, dus tja, wat is betrouwbaar?

 

Ik heb de mijne bij autoradiohandel.nl vandaan. Website ziet er niet al te professioneel uit, is misschien net een tikje te goedkoop en zo zijn er nog een aantal redenen om je bedenken te kunnen hebben. Maar al wel een paar jaar bezig op marktplaats en andere verkoopsites en ik kan me niet voorstellen dat dat op deze manier zo lang kan bestaan als het om dubieuze handel gaat. Werd voor inbouw doorverwezen naar een inbouwbedrijfje met kvk nummer die veel voor hem doen (voor zover dat wat zegt natuurlijk). Nouja, in ieder geval een nette RNS 510, met code voor een heel fatsoenlijke prijs na inruil van mijn eigen RNS300.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden