Ga naar inhoud
  • 0

motor afdekplaat


Guru

Vraag

Hallo mede passat rijders,

 

mijn motor afdekplaat is versleten en maakt veel geluid dus heb hem eraf geschroefd. Vandaag ben ik langs de dealer gereden om een nieuwe te bestellen maar tot mijn schrik kwam ik erachter dat de motor afdekplaat (stukje plastic) 135 euro kost :shock:

 

Heeft iemand een ander adresje of een ander idee waar ik het goedkoper kan aanschaffen?

 

Bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou hij zit ook goed vast met orginele moeren en ringen alleen de zachte foam dat aan de onderkant zit is uit de afdekplaat verdwenen door de jaren heen en tikt hij tegen de moter aan en dat maakt een kabaal. Oplossing is om zelf te gaan knutselen met wat foam of iets dergelijks. Of natuurlijk helemaal uit het motor gedeelte te verwijderen is toch maar een afdekplaat als sier...helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Guru: mijn motor afdekplaat maakte ook heel veel herrie. Ik heb toen bij de dealer nieuwe rubberen ringen gehaald voor bij de moeren en heb ik gelijk het rubber van de olie peilstok en de olievuldop vervangen. Resultaat is dat ik helemaal geen herrie meer heb!

 

Het kostte me een nog geen 20 euro. Succes!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jos in uit Dieverbrug, had ze ook, viel ook mee meende ik, en dan metaal? Maar ben ik niet zeker van.

En anders sloperij zoeken, al zijn ze meeral versleten, en is echt geen sier geval, er komt een luchtstroom onder door, en die schijnt voor earo dynamica toch veel te doen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden