Ga naar inhoud
  • 0

display boordcomputer


rob 1.8turbo

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hele teller vervangen kosten +/- 170 euro (volgens gast waar ik mijn auto van gekocht heb!)

heeft mijn passat ook last van namenlijk!

 

maar ik d8 dat er heleboel mensen hier audi tellers staken dus ik hoopte eigenlijk van hun hun originele tellers over te nemen :D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

maar ik d8 dat er heleboel mensen hier audi tellers staken dus ik hoopte eigenlijk van hun hun originele tellers over te nemen :D!

 

Nee, bij de 3C doen ze er een Passat CC teller in (dus de witte tellers van Vw tegenwoordig)

Bij de 3BG is dit niet het geval, voor zover ik weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Display is los te vervangen, maar je moet wel erg handig zijn met solderen.

Zijn ook diverse bedrijven die dit aanbieden.

 

Andere klok/teller kan natuurlijk ook. Prijzen van een andere klok/teller varieeren van ongeveer € 75 tot € 300 gebruikt en afhankelijk om welk model/uitvoering het gaat. En dan moet de teller nog ingeleerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zeg: stuur Dreke even een mailtje. Da's zo'n beetje de 'tachodokter' hier. Kan alles leveren (incl eventuele overige benodigdheden), monteren en programmeren. Kost je een ritje naar het Belgische landschap, maar ik kan het aanraden... :wink:

 

Heb je helemaal geen garantie op je auto? Je hebt 'm net!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zeg: stuur Dreke even een mailtje. Da's zo'n beetje de 'tachodokter' hier. Kan alles leveren (incl eventuele overige benodigdheden), monteren en programmeren. Kost je een ritje naar het Belgische landschap, maar ik kan het aanraden... :wink:

 

Heb je helemaal geen garantie op je auto? Je hebt 'm net!

 

idd, ik heb net gemerkt dat ik ook een lijn dode pixels heb xD

maar over een paar maanden ben ik toch van plan via dre een cc tacho erin te plaatsten.

als iemand het kan dan kan dre da wel.

heb al een paar keer voorbij zien komen dat ze hem dr.dre noemde dus dat zou al genoeg moeten zeggen :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden