Ga naar inhoud
  • 0

manier erachter komen chiptune?


Ozzy

Vraag

Weet iemand of er een manier is waardoor je kan achterkomen of je auto gechipt is? behalve een rollerbank test.

 

Ik ben namelijk benieuwd of mijn 3c 2.0 tdi 140pk gechipt is, sinds ik laatst zag hoe snel die de 200 aantikte terwijl de auto redelijk vol was.. ik ga vanuit dat die niet gechipt is, maar wil het toch voor de zekerheid weten.

 

Alvast bedankt,

 

Ozzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Doe een wedstrijdje met eenzelfde ongechipte wagen.

 

Haha, das een goeie, alleen dan moet het niet vanuit stilstand, want ik trek altijd lekker heel erg rustig op :lol:

 

Wie woont er dichtbij deventer?? en wilt effe potje racen, eventueel op de A3 voorbij Duitse grens :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als je iemand met VAGCOM (VCDS) weet te vinden die rijdend een log voor je wil maken van groep 3-8-11 (oa turbodruk en inspuiting) is aan de hand van die waardes ook te achterhalen of de motor gechipt is.

 

Dan moet ik nog de waardes hebben van iemand die zeker weet dat die niet gechipt is :wink: en dan zien we of mijne gechipt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan moet ik eerst effe kijke wie dit voor me kan doen en weet hoe die dat moet doen.. in mijn omgeving heeft (bijna) niemand vagcom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

inspuiting ca 50g/s en 2300mbar zijn std waardes.

 

Had overigens vanmorgen een A3 2.0TDI(BMM) binnen die ook getuned was, althans waar alles omhoog gezet wat.. bij 4500rpm bleef de turbodruk nog steeds hoog/opbouwen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden