Ga naar inhoud

  • 0

Plaats hier je zomerwielen van 2012


Sander Wa Oars

Vraag

Op navolging van de populaire topic's over winter- en zomerslofjes;

 

 

Hier het topic voor de zomerwielen van 2012

 

 

 

Plaats in dit topic de foto's van jouw wielen voor de zomer van 2012 !

 

Het is nu nog vroeg in het seizoen.....

 

Maar er zullen vast al mensen zijn die de wissel al hebben gemaakt met dit weer :)

 

Hebben vandaag in ieder geval de zomerwielen van m'n zwager weer onder de golf GT gezet :mrgreen:

 

 

Ga uw gang......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Sinds gisteren liggen er bij mij de nieuwe zomersloffen onder, de 18" replica Sagitta's met Vredesteijn Ultrac Cento's (225/40/18):

 

[attachment=0]20120331_090200.jpg[/attachment]

 

Zijn ze niet beetje strak getrokken op deze bandenmaat? ik heb namelijk 235-45-17 eronder, ik dacht aan 225 eronder te zetten, maar dan heb je strak getrokken banden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Sinds gisteren liggen er bij mij de nieuwe zomersloffen onder, de 18" replica Sagitta's met Vredesteijn Ultrac Cento's (225/40/18):

 

[attachment=0]20120331_090200.jpg[/attachment]

 

Zijn ze niet beetje strak getrokken op deze bandenmaat? ik heb namelijk 235-45-17 eronder, ik dacht aan 225 eronder te zetten, maar dan heb je strak getrokken banden..

 

Nou, die banden liggen er echt niet strak getrokken op hoor..... Zal er nogal aan liggen wat de velg kan/mag/moet hebben lijkt me... Deze banden liggen er netjes recht op, zelfs met velgrandbescherming....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Nou, die banden liggen er echt niet strak getrokken op hoor..... Zal er nogal aan liggen wat de velg kan/mag/moet hebben lijkt me... Deze banden liggen er netjes recht op, zelfs met velgrandbescherming....

 

Zal wel kloppen wat jij zegt :mrgreen: , ik ga denk ik mijn bijna nieuwe banden met Le Mans velgen na de zomer vakantie wegdoe.. veels te breed en het verbruik is niet al te lekker.. , ik kom niet beter uit dan 1 op 16/17 en dat is alleen maar buiten de bebouwde kom..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Nou, die banden liggen er echt niet strak getrokken op hoor..... Zal er nogal aan liggen wat de velg kan/mag/moet hebben lijkt me... Deze banden liggen er netjes recht op, zelfs met velgrandbescherming....

 

Zal wel kloppen wat jij zegt :mrgreen: , ik ga denk ik mijn bijna nieuwe banden met Le Mans velgen na de zomer vakantie wegdoe.. veels te breed en het verbruik is niet al te lekker.. , ik kom niet beter uit dan 1 op 16/17 en dat is alleen maar buiten de bebouwde kom..

 

1:16-17 met een auto van bijna 1500kg leeg vind ik al niet slecht hoor! rij je zo 'behouden' dan dat je nog beter verwacht?

En.. wat is je bandenspanning?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1:16-17 met een auto van bijna 1500kg leeg vind ik al niet slecht hoor! rij je zo 'behouden' dan dat je nog beter verwacht?

En.. wat is je bandenspanning?

 

Dat zou ik echt niet weten, ik denk gewoon de normale waarde en dat is 2,2 bar ofzo? nooit zelf naar gekeken, daar kijkt me vader meer naar :mrgreen: en om eerlijk ze zijn denk ik dat hij het ook niet weet :lol:

 

Bandenmaat is 235-45-17 voor als je het nog niet wist, als we hiermee nu al 1 op 16/17 halen wil ik wel is zien hoeveel het wordt met 215-55-16, alleen dan heb je veel band en weinig velg en dat vind ik niet echt mooi staan.. buurman van me heeft ook een 3c, met de 16'' Milwaukees eronder en dat vond ik niet echt strak staan vergelijken met onze 17'' Le-Mans :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dan doe je toch je banden weg, en doe je er 225 om?

Zal niet veel verschil doen, maar tussen de oren

 

Makkelijker gezegt dan gedaan Sietze :mrgreen:

 

Heb laatst 2 nieuwe voorbanden gehaald voor een spot prijsje, Michelin Primacy Hp W94 235-45-17 voor 100 eu per stuk, dus 200 eu voor 2 stuks.

En me achterbanden hebben nog zo'n 4/5mm profiel.

 

ik kan nu wel 4 nieuwe banden halen, maar dan ben ik zo'n 600 Euries kwijt.. hoe breder dan band hoe duurder die is :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden