Ga naar inhoud

Achterbank.


martijn v

Aanbevolen berichten

Bij een V6 4Motion is de achterbank volgens mij niet neerklapbaar (bij mij iig ook niet). Ik heb geen idee of er een andere bank in past die wel neerklapbaar is. Probleem is de 4Motion aandrijving, je hebt ook een verhoogde laadvloer in de kofferbak (of de kofferbak is minder diep, ligt er aan hoe je het bekijkt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen als het niet anders kan.

Om nu zoeën doos alleen voor je board op je dak te binden, en aangezien ik meestal naar Tsjechië op wintersport ga vraag ik mij af of zoiets met autobann snelheden blijft zitten.

 

Hoop voor je dat je dit jaar een ander land hebt uitgekozen. Collega van mij komt net terug van Tsjechie en er lag wel 10 cm sneeuw. Scheelt voor jou weer geld, je snowboard hoeft niet mee en dus hoef je ook geen nieuwe achterbank :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen als het niet anders kan.

Om nu zoeën doos alleen voor je board op je dak te binden, en aangezien ik meestal naar Tsjechië op wintersport ga vraag ik mij af of zoiets met autobann snelheden blijft zitten.

 

Hoop voor je dat je dit jaar een ander land hebt uitgekozen. Collega van mij komt net terug van Tsjechie en er lag wel 10 cm sneeuw. Scheelt voor jou weer geld, je snowboard hoeft niet mee en dus hoef je ook geen nieuwe achterbank :lol:

 

Tsjechie is iets groter als Nederland he, ik ben vorige week geweest en kon tot donderdag vrij goed terrecht op de piste.

Toen we afgelopen zaterdag vertrokken was het idd wel ver gedaan met de sneewpret.

 

Mijn acherbank er uit niet als we met 3 of 4en gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden