Ga naar inhoud
  • 0

Binnenspiegel dimt niet meer!!


borrie1973

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo'n binnenspiegel is wel te vervangen, maar het zou wel degelijk een zekering zijn, maar dan zou je even moeten kijken.

De topicstarter heeft zich ook niet gemeld.

Het zou ook een kabeltje van het voetje kunnen zijn.

Maar net met alles, meten doet weten.

Misschien kan je je computer eens laten uitlezen (via vag-com of dealer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

For starters, geef eens op welke type passat?

- 3B

- 3BG

- 3C

 

zeg het maar! (ga maar eens over de 3 types en je kan zien welke je zou hebben)

Kan ik ook de prijzen toveren, zonder deze info kan ik maar gissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn dimmende binnenspiegel is al een paar maand stuk en ik wil deze weer werkend hebben.

 

Er zijn al wel een paar topics over maar nog niet met oplossingen of wat er stuk zou kunnen zijn.

 

Ik kan beginnen met de zekeringen te checken maar welke moet ik hebben? Ik neem aan dat deze gekoppeld is en dat er niet alleen hiervoor een zekering is?

Als dat het niet is, kan ik hem dan laten uitlezen? Kan de VAG-computer zien dat hij stuk is en wat er stuk is?

 

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als je instapt dan kan je aan de zijkant van het dachboard zien dat er een dekseltje over zit daar zitten namelijk de zekeringen .

aan de binne kant van dat dekseltje zitten de nummers van de zekeringen en waar deze voor dienen in het instructie boekje van de wagen zitten ook nog eens gedetailleerde uitleg over welke zekering waar voor dient en waar deze zit .

zijn de zekeringen niet stuk dan moet je de spiegel zelf uitmeten .

dit is al een beetje moeilijker om uit te leggen in leek taal .

kabel uittrekken en kijken als er stroom op zit .

en is dat het geval dan vrees ik voor de spiegel zelf .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de zekering die hier van toepassing is, is zekering 5.

als deze kapot is werken er een heleboel andere dingen in de auto niet meer, zou daar dus zowieso niet vanuit gaan. spiegel gaat vrij vaak kapot, dimt dan half of helemaal niet meer. soms met vlekken en soms zie je er niets aan.

ik heb hier nog 1 beige spiegel in de aanbieding voor wie er interesse in heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn spiegel heeft nooit gewerkt sinds aanschaf geloof ik, is het waarneembaar dat ie gaat dimmen ?? Ik heb van alles geprobeerd, licht tegen het oogje enz geen verschil. Vandaag ook naar de zekeringen gekeken maar er staat niets over een binnenspiegel. Zal toch nog ff naar nummer 5 kijken, gaat om een 3BG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is zeker merkbaar, wanneer er op een onverlichte weg iemand 30 meter achter je heeft gereden is hij bijna zwart. Veel mensen vinden dit te donker cq irritant. Ik kan er goed mee leven, heb hem altijd aanstaan.

 

Bij mijn weten wordt hij weer helder wanneer je je auto in de achteruit zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden