TimM Geplaatst 29 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 29 december, 2011 Ofwel, m'n n75 laagdruk controle magneetventiel defect. Zoek werk op internet moet het deze zijn: http://www.ebay.de/itm/Magnetventil-Lad ... 3351wt_710 Toch even ter controle: is dit de correcte? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Upseel Geplaatst 29 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 29 december, 2011 Hoeft niet direct de N75 te zijn, foutcode nr 17964 is wat er uitkwam bij uitlezen bij de dealer? Tevens even verplaatst. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 TimM Geplaatst 29 december, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 december, 2011 Nee oké, je hebt gelijk... Maar inderdaad, VAG-com gaf die foutcode. Frapante is hetvolgende. Woensdagmiddag xenon pilot pro ingebouwd. Toen is het volledige luchtfilter eruit gehaald tbv de ruimte. Vandaag nogmaals alles los gemaakt, vast gezet, slangen aangedrukt etc. Gaf geen oplossing. Net de fout laten uitlezen en laten wissen. Morgen ga ik nogmaals een aantal ritten maken, wellicht opgelost. Zoniet, dan verdenk ik toch de n75. Net gelijk een VAG com USB besteld... Van t weekend maar eens volledig uitlezen tijdens t rijden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Upseel Geplaatst 29 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 29 december, 2011 Zou hem idd eerst even rijdend uitlezen, kan door meerdere oorzaken ontstaan. Kijk anders eens in de foutcodelijst op gerritspeek.nl, staan nml nogal wat mogelijke oorzaken en oplossingen bij deze foutcode. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 29 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 29 december, 2011 ik zou ook eerst kijken op lekkende intercoolerslangaansluitingen, vacuumleidingen nalopen, ook die in het luchtfilterhuis gaat, Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 TimM Geplaatst 5 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2012 helaas nog geen vag-com binnen .... grrr heb vd week wel ff de vacuumleidingen losgehaald en weer vastgezet. wat is de beste manier om te testen op lekkage ? ik vind het nog steeds frapant dat ... er t/m woensdagmiddag NIETS aan de hand was om 16:00 ~ 17:00 Xenon ingebouwd (luchtfilterhuis helemaal losgehaald, dat wel) daarna ... problemen. ik bedenk me WEL dat ik het filterhuis niet NOG een keer compleet uit elkaar gehaald heb, toch maar even doen morgen.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hcaluwe Geplaatst 5 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2012 Wellicht heb je je vacuumslangen van je N75 verkeerd om aangesloten?? FF checken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 5 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2012 LMM? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 TimM Geplaatst 5 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2012 Slangen zijn niet tegelijk los geweest... echt 1 voor 1 (na probleem constatering.) LMM & N75 is dus inderdaad de vraag .. ik wacht dus ook op mijn VAGCOM kabel ! Grrr..... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 passatvw Geplaatst 7 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2012 Ik zet in op de intercooler slang of de stekker van de LMM zit er niet goed in. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 TimM Geplaatst 12 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2012 vandaag eindelijk kabel & softwaer binnen. na het loggen van kanaal engine 003, 008 & 011 het resultaat in de bijlage. ik hoop dat het voldoende cq. goed gedaan is ... ik bemerk zelf al wat vreemde getallen soms, maar dat kan ook mijn onkunde zijn! LOG-12012012-01-003-008-011.xlsx Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Upseel Geplaatst 12 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2012 Helaas hebben we niks aan deze log, zo te zien stationair met af en toe een beetje gasgeven? Om een goede log te maken, de auto eerst netjes warmrijden en vervolgens in de 3e versnelling van 1000 tot een dikke 4000 toeren loggen, met het gaspedaal op te bodem. Je zou dan iets als het volgende moeten krijgen: Log-Upseel-180813-2.xlsx Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 TimM Geplaatst 12 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2012 heb WEL een rit gemaakt, maar ik heb inderdaad verkeerd gelezen @ gerritspeek.nl ik zal het morgen nog eens doen .... warmrijden en inderdada 3e versn. 1000 naar 4000 fullthrotle doen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Upseel Geplaatst 12 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2012 Ok, je blok is standaard verder? Geen chip? Maakt voor het loggen niet uit, maar ben ik benieuwd naar, heb zelf een gechipte 100pk vandaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 TimM Geplaatst 12 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2012 ik moet nog even kijken of hij gechipt is, maar ik verwacht het niet (heb hem sinds augustus.) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 TimM Geplaatst 13 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2012 hierbvij de resultaten, incl. met het in noodloop schieten bij de 85/90 km/u // dom dom dom, heb groep 1 ipv 3 uitgelezen (LMM) zo nog maar een keer dan LOG-220907-001-008-011-convert.xlsx Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 TimM Geplaatst 13 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2012 het lijkt erop dat mijn LMM naar zn grootje is... hij begint al bij de 450mg/str ipv 210~320 en uiteindelijk haalt hij niet meer dan de 500/550.... LOG-final2-003-008-011.xls Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 WhizzCat Geplaatst 13 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2012 het lijkt erop dat mijn LMM naar zn grootje is... hij begint al bij de 450mg/str ipv 210~320 en uiteindelijk haalt hij niet meer dan de 500/550.... Ik ben niet zo bekend met de VAG logs, maar een LMM vervangen is 3 minuten werk en kost ook niet al te veel (paar tientjes) dus dat is de moeite wel waard om als "goedkope" oplossing eerst te proberen. Overigens wordt wel aangeraden om tegelijk even het luchtfilter te vervangen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 TimM Geplaatst 13 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2012 luchtfilter is 2000km terug gedaan beetje onzin haha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 13 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2012 Je LMM is niet heel goed idd.. tevens haal je bij lange na de turbodruk niet, vandaar de noodloop. Het lijkt wel op een lekke IC-slang ofzo.. Vervang iig eerst de LMM door een nieuwe(Bosch) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
TimM
Ofwel, m'n n75 laagdruk controle magneetventiel defect.
Zoek werk op internet moet het deze zijn: http://www.ebay.de/itm/Magnetventil-Lad ... 3351wt_710
Toch even ter controle: is dit de correcte?
Link naar reactie
Delen op andere sites
19 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten