Ga naar inhoud
  • 0

1.9tdi 100pk noodloop... VAG 17964


TimM

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee oké, je hebt gelijk... Maar inderdaad, VAG-com gaf die foutcode.

 

Frapante is hetvolgende.

 

Woensdagmiddag xenon pilot pro ingebouwd. Toen is het volledige luchtfilter eruit gehaald tbv de ruimte.

Vandaag nogmaals alles los gemaakt, vast gezet, slangen aangedrukt etc. Gaf geen oplossing.

Net de fout laten uitlezen en laten wissen.

 

Morgen ga ik nogmaals een aantal ritten maken, wellicht opgelost. Zoniet, dan verdenk ik toch de n75.

 

Net gelijk een VAG com USB besteld... Van t weekend maar eens volledig uitlezen tijdens t rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

helaas nog geen vag-com binnen .... grrr

 

heb vd week wel ff de vacuumleidingen losgehaald en weer vastgezet.

wat is de beste manier om te testen op lekkage ?

 

ik vind het nog steeds frapant dat ...

 

er t/m woensdagmiddag NIETS aan de hand was

om 16:00 ~ 17:00 Xenon ingebouwd (luchtfilterhuis helemaal losgehaald, dat wel)

daarna ... problemen.

 

 

ik bedenk me WEL dat ik het filterhuis niet NOG een keer compleet uit elkaar gehaald heb, toch maar even doen morgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Helaas hebben we niks aan deze log, zo te zien stationair met af en toe een beetje gasgeven?

 

Om een goede log te maken, de auto eerst netjes warmrijden en vervolgens in de 3e versnelling van 1000 tot een dikke 4000 toeren loggen, met het gaspedaal op te bodem.

 

Je zou dan iets als het volgende moeten krijgen:

Log-Upseel-180813-2.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
het lijkt erop dat mijn LMM naar zn grootje is...

 

 

hij begint al bij de 450mg/str ipv 210~320 en uiteindelijk haalt hij niet meer dan de 500/550....

 

Ik ben niet zo bekend met de VAG logs, maar een LMM vervangen is 3 minuten werk en kost ook niet al te veel (paar tientjes) dus dat is de moeite wel waard om als "goedkope" oplossing eerst te proberen. Overigens wordt wel aangeraden om tegelijk even het luchtfilter te vervangen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden