Onder het rijden het volgende probleem: Na plm. 10 minuten warm draaien gaat de temperatuur naar 130 gr. !! gevolgt door een megagrote STOP, STOP, STOP voor je snuffert en zo'n kloterige waarschuwingspiep.
De Clima geeft geen warmte meer af en de coolingfan draait zich helemaal de ziekte.
Waarschijnlijk is mijn thermostaat stuk ??? Dwz. slangen boven zijn warm en onder zijn koud. Ik ben ook wat koelvloeistof kwijtgeraakt. Ik vermoed dat dit door de opgebouwde druk in het reservoir komt.
Wie weet de volgende zaken?
-Wat kost het inbouwen thermostaat? hoeveel uren en partnr. en prijs onderdelen.
-Wat moet er allemaal uit om erbij te kunnen? (met oog op vervangen pakkingen)
-Wie denkt aan iets anders?
2.0 96 KW Benzine bj. 06-'02 De Thermostaat zit als ik het goed heb, schuin onder/achter de dynamo en onder het inlaatspruitstuk.
Vraag
XteeZ
Onder het rijden het volgende probleem: Na plm. 10 minuten warm draaien gaat de temperatuur naar 130 gr. !! gevolgt door een megagrote STOP, STOP, STOP voor je snuffert en zo'n kloterige waarschuwingspiep.
De Clima geeft geen warmte meer af en de coolingfan draait zich helemaal de ziekte.
Waarschijnlijk is mijn thermostaat stuk ??? Dwz. slangen boven zijn warm en onder zijn koud. Ik ben ook wat koelvloeistof kwijtgeraakt. Ik vermoed dat dit door de opgebouwde druk in het reservoir komt.
Wie weet de volgende zaken?
-Wat kost het inbouwen thermostaat? hoeveel uren en partnr. en prijs onderdelen.
-Wat moet er allemaal uit om erbij te kunnen? (met oog op vervangen pakkingen)
-Wie denkt aan iets anders?
2.0 96 KW Benzine bj. 06-'02 De Thermostaat zit als ik het goed heb, schuin onder/achter de dynamo en onder het inlaatspruitstuk.
Thanx alvast
Link naar reactie
Delen op andere sites
21 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten