Ga naar inhoud

Gezocht: Passat Showauto


Gast Anonymous

Aanbevolen berichten

Beste Passat fanaten,

 

 

Wij hebben voor de Passat 3B/3BG limousine een bagagespoiler kofferklepspoiler in ons assortiment, maar hebben hier helaas geen mooie foto van. Degene die na montage van de spoiler foto's naar ons opstuurt die wij mogen gebruiken voor reclame(website/catalogus), krijgt van ons een zeer aantrekkelijk korting op de bagagespoiler kofferklepspoiler.

 

Voor foto's van de bagagespoiler kofferklepspoiler kijk op onze site: www.poliset.nl

 

Als je interesse hebt, stuur een mail voor meer info.

 

Grt,

 

Y.Cicek

Poliset Carstyling

[edit by Vdub]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag hij eerst een kofferklepspoiler kopen, foto maken. Foto versturen en dan krijgt hij korting op een spoiler die hij al heeft.... :censor:

 

Die opmerking snap ik niet echt ....

 

Het is toch de bedoeling dat je ff contact met hun opneemt als je intresse hebt, en dan krijg je toch de korting al voordat je hem koopt ? Of zie ik het nou helemaal verkeerd ?

 

Ik vind het wel sjiek van ze dat ze ons benaderen voor zoiets :) ...

Betekend toch dat we "bekend" zijn. 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag hij eerst een kofferklepspoiler kopen, foto maken. Foto versturen en dan krijgt hij korting op een spoiler die hij al heeft.... :censor:

 

Laten we van de zakelijkheid van Poliset uitgaan en dan zal het allemaal wel goedkomen... dus iemand een subtiel spoilertje?

 

BTW, voor clubleden gelden fikse kortingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb maar weinig interesse in dit soort twijfelachtige commercie.

 

Als je iets wilt verkopen maak je er zelf even een goede foto van en biedt je het aan voor een nette prijs. Zo simpel is de handel nietwaar?

 

Waarom moet dit allemaal zo moelijk, wat is de echte reden van dit zogenaamde "verzoek" ?

 

Om eerlijk te zijn, ik vertrouw 't voor geen meter, hier zit weer zo'n adder onder het gras (of 2...)...

 

onduidelijk verhaal....

 

Vreemde handelswijze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees, ze willen om het te verkopen, een foto hebben van een auto met daarop hun product. Blijkbaar is er niemand in hun medewerkers/klantenkring met een Passat, waarop ze de spoiler kunnen monteren voor een foto.

 

Vandaar dat ze een eerste klant zoeken, die hun in ruil voor een fikse korting, een foto van het eindresultaat stuurt.

 

Overigens heeft de topicstarter contact met ons opgenomen, alvorens dit commerciële bericht te plaatsen, waarvoor hulde. :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees, waarom zo pessimistisch ?

 

Misschien is het wel met voorbedachte rade ;) ....

Op deze manier zouden ze normaal gezien positieve reclame krijgen op een forum.

 

Ik vind het juist een goede actie ... En ik heb het overigens vaker zo zien gebeuren hoor. Voor mij niks vreemds.

 

Jammer alleen dat de mensen er niet echt enthousiast op reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, okee, het zal wel goed zitten, zeker als ze het eerst netjes vragen, da's inderdaad prima.

 

Ik heb (met m'n marketing achtergrond) altijd geleerd hoe je een product in de markt moet zetten, en deze manier wijkt wel erg extreem af van het gebruikelijke.. maar goed, ook een idee!

 

Je bent nooit te oud om te leren, jullie hebben gelijk, misschien komt m'n argwaan wel uit een soort van "hoe het eigelijk hoort" denkpatroon.

 

Hij heeft wel een leuke website trouwens (met lelijke auto's, maar dat komt omdat ik geen spoiler en taartscheppen-fan ben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een pb gehad van de aanbieder.

 

De korting wordt bij aankoop al gegeven, dus niet achteraf.

En door de vragen of er spoilers zijn voor de variant, zijn ze aan het kijken wat de mogelijkheden zijn.

 

Nice... In dat geval mag er wel een PM naar mij (als ik em leuk vindt) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden