Ga naar inhoud
  • 0

Omanynt R36 velg in 18" of 19"?


hans 1

Vraag

Beste Passatliefhebbers,

 

Ik heb vorige maand een nieuwe Ijslandgrijze passat gekocht.(Zie fotoshop onderaan)

file.php?id=33324&t=1

Hij wordt standaard geleverd met 16" velgen (met winterbanden). Tevens komt er ook een Eibach verlaging op van 30 mm.

Het enige wat me nog te doen staat is de keuze van de velgenmaat. Ik kan een setje nieuwe namaak Omanynt velgen kopen in 19" voor 570 euro. Nu heb ik al veel gehoord dat een setje 18" minder problemen geeft...

De grote velgen zouden veel vlugger 'krom' gereden worden. Hebben jullie hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

weet ik, maar ik bedoel wel de lichtekleur...

 

Daan en ik hebben de zelfde verlagingsset, beide 19"... bij hem lijkt de auto alleen veel lager doordat hij een zwarte auto heeft en het verschil tussen het zwart van de banden en het zwarte van de carrosserie minder zichtbaar is...

 

Snap ie? :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Uiteindelijk is het toch 18" geworden. Mijn bandenboer had erg slechte ervaringen met 19" in replica. Ik mag ze volgende week gaan ophalen (Omanynt met Michelin 235/40/18)

Eind november zou de wagen geleverd worden (slechts 8 weken wachten!!)

Ik zal zeker een fotootje plaatsen :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De verlaging kostte 250 euro (heb de originele VW sportveren 15mm vervangen). De velgen kwamen op 399 euro voor de 4 (velgen nl. online), en de banden (Michelin Sport 235/40/18) waren wel wat duurder: 800 euro (Persoonlijke keuze omwille van grote tevredenheid in het verleden) Totaal: 1450 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden