Jee13 Geplaatst 21 oktober, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2011 vlekken hoeft niet aan de wax te liggen, maar kan ook ontstaan door de stappen ervoor 1 van mijn favorieten is toch wel de 845 Doe es normaal homo! jij bent ook 1 van mijn favoriete homo's Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nard Geplaatst 21 oktober, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2011 dan moet je zeker komend weekend je auto wassen als ontspanning Jeroen; goede tip!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 8 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 8 november, 2011 Kreeg vandaag nog de vraag van een collega waarmee ik in hemelsnaam mijn auto mee heb behandeld. Het valt dus nog steeds op! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
vwsp220remon Geplaatst 8 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 8 november, 2011 Kreeg vandaag nog de vraag van een collega waarmee ik in hemelsnaam mijn auto mee heb behandeld.Het valt dus nog steeds op! Leuk is dat heh? Die vraag krijg ik dus ook heel vaak. ik antwoord dan: heb jee gedaan. Vervolgens komt dan de vraag: ""wie is jee?""" Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 8 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 8 november, 2011 Of wat is jee?!? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 8 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 8 november, 2011 Homo.. zegtie paar posts hierboven Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 8 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 8 november, 2011 Whahaha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
vwsp220remon Geplaatst 10 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 10 november, 2011 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 31 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2011 En na ruim 2 maanden ziet het er nog zo uit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jorrin76 Geplaatst 31 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2011 En dat terwijl er toch echt een troep uit die stinkfabriek komt waar ie onder de pijp staat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Maurice Geplaatst 31 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2011 Ziet er nog top uit. Hulde aan Jee. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 31 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2011 En dat terwijl er toch echt een troep uit die stinkfabriek komt waar ie onder de pijp staat Dat kan je wel zeggen ja. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bm-er Geplaatst 31 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2011 En na ruim 2 maanden ziet het er nog zo uit Ik neem aan dat dat na een wasbeurtje is? Maar dat ziet er gewoon goed uit! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 31 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2011 Ik neem aan dat dat na een wasbeurtje is? Ja, er was een zwerm van een paar honderd spreeuwen ovenheen gevlogen terwijl ik net naar wagen liep. Het regende stront, had 4 plekken op mijn jas, als je dat vergelijkt met het oppervlak van een auto kan je indenken hoe die er uit zag. Was net een dalmatier.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 31 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2011 ..en dat vond je niet mooi begrijp ik? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 1 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2012 Eigenlijk, nu je het zegt, was het best wel uniek idd. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Maurice Geplaatst 1 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2012 Dus dit is het resultaat van de wasstraat met een wax-programma Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bm-er Geplaatst 1 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2012 Dus dit is het resultaat van de wasstraat met een wax-programma Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 2 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2012 Beter buk je nu ff voordat er iemand een schoen door je beeldscherm tegen je bakkes aanmept. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 3 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2012 Ik weet niks van een wax programma en ik was er toevallig bij, maar blijkbaar kan je van een foto zien hoe een auto gewassen is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 3 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2012 nee joh, maurice zit te dollen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Maurice Geplaatst 3 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2012 Damn, Jeroen hapt niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wheeler Geplaatst 3 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2012 joh... ik zou terug gaan.. .allemaal strepen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kanerr Geplaatst 3 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2012 Phoe! Zo te zien moet ik over 2/3maandjes ook eens langs Jee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bootje_Ronald Geplaatst 7 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2012 Mijn blik krijgt vandaag de 'full monty'... Ben benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten