Ga naar inhoud
  • 0

toch afkeur op SML bij APK


Thijs

Vraag

Gisteren heb ik de Passat laten keuren; ik kreeg te horen dat de verlichting in de SML's gezien wordt als sierverlichting en daarom niet mag branden. Ik had de stekkers van de rode SML's achter al los gehaald, maar aan de voorzijde mag oranje kennelijk ook niet. Ik ga maar een schakelaartje monteren om ze makkelijk uit te kunnen schakelen als t nodig is denk ik.

 

Ook kreeg ik te horen dat er weer t één en ander staat te verandering voor wat betreft de APK regels omtrent aftermarket xenon....ben benieuwd!

 

p.s.; voor de rest alléén een kapotte ashoes (die sowieso elk jaar wel een keer kapot gaat) door een minuscuul gaatje (want die zeikert zag echt álles) als afkeurpunt...met bijna 440.000 km op de klok niet gek dacht ik 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Knappe kilometersstand Thijs! Hoelang rij je er nog mee door?

 

zoals ze er nu bij staat? Op naar t miljoen wat mij betreft!

 

@ de rest; geen idee waarom het bij de ene wel oké is en bij een ander niet...

 

inderdaad Jeroen, ik ga op zoek naar waterdichte stekkertjes en dan hebben we dit ook weer getackeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op afgelopen Maandag was mijn auto passat 3B5 Goed gekeurd met SML

en ook met steekproef en nog ook goed gekeurd met sml maar ik moest wel ff wachten :angry: dat de RDW man komt naar de APK station 2uur maar goed ik was er bij mee.

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het hoessie plaatsen is schijnbaar niet veel werk.

Kreeg een rekening waar 1,5 uur arbeid opstond.

Daar zat het vervangen van de remmerij aan de voorkant en een ashoesje bij.

 

Overigens kreeg ik nog een compliment voor het lichtbeeld van mijn lenskoplampen icm xenon :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden