Ga naar inhoud
  • 0

Ambiente pakket


remkow

Vraag

Ik had op mijn nieuwe Passat het Ambiente pakket NIET meebesteld omdat deze alleen te bestellen was icm hout inleg (niet mijn smaak). Nu blijkt dat het Ambiente pakket inmiddels wél met (geborsteld) aluminium inleg te bestellen is :-(

 

ambientex.jpg

 

Voor mijn auto waarschijnlijk te laat aangezien die al ingepland staat maar dan maar voor de volgende(n)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Jammer.... de leasemaatschappij vertelde mij dit ook. Toch nog eens laten uitzoeken door de dealer en die gaf aan dat het wel kon. Dus ik heb het gelukkig nog kunnen bestellen. Jammer dat je de order niet meer kon veranderen. Heb je ook creme "vloerbedekking"? Ik heb toch maar voor zwart gekozen icm creme lederen bekleding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inmiddels is het definitief nee, de auto is niet meer aan te passen. Ik ga na levering kijken wat er nodig is om het achteraf in te bouwen, de voetverlichting lijkt me idd gemakkelijk maar ik ben benieuwd naar de deuren. Iemand die het ambientepakket al heeft?

Volgens mij bestaat het op de CC ook, 3C weet ik niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er bestaat nog al wat onduidelijkheid betreffende het Ambiente pakket in combinatie met geborsteld zilveren inleg.

Ik ben van plan een Passat in de Highline uitvoering te bestellen met o.a. het Ambiente pakket,omdat ik voor zwarte bekleding gekozen heb wil ik de de inleg zilver geborsteld hebben.

Men(dealer)zegt dat dit niet mogelijk is terwijl ik op internet andere verhalen lees waarin dit wel kan.

Is er iemand in het bezit van een W Passat Highline ( nieuw model) met een ambiente pakket en geborsteld zilveren inleg ??

Ik ben ook benieuwd of dit soms via een omweg besteld kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja als mijn auto zonder Ambiente pakket komt om met hout dan mag de dealer dat opknappen. Voorlopig ga ik er vanuit dat ik nog een maand moet wachten tot de Passat met Alu en Ambient geleverd wordt. Dat was sinds kort (eind juni) geen probleem volgens mijn dealer. Heeft hij telefonisch kortgesloten met Pon waar ik bij zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Gerrit,

Ik heb mijn auto besteld icm alu en ambiente. Laat je dealer anders contact opnemen met de Wilco van Uden van auto vallei groep in Veenendaal. Hij heeft mij geholpen de auto samen te stellen en heeft dit ook bij Pon gecontroleerd. WK 39 gaat de auto gebouwd worden dus nog een paar weekjes en hij is er :-)

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn plaatje van de Passat Higline ziet er als volgt uit:

 

Kleur Wit met Minneapolis velgen ,panoramadak , Xenon/led verlichting, Parkdistance control,inklapbare buitenspiegels (welke ik later zwart maak)Zij/achterruiten 35 % getint,elektrisch bedienbare achterklep, Verwarmde voorruit en achteraf ingebouwd de Pioneer F 930 BT,sportpakket 2 ???.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Strakke bak. Ik kon helaas geen xenon meer bestellen. Ben gegaan voor Highline Mocca-Antraciet Pareleffect. Desert Beige leer met zwarte vloerbedekking, Executive pakket, Telefoonvoorbereiding premium, 18" Kansas velgen, Sportpakket II, Verwarmbare voorruit, sound pakket, ambiente pakket en rolgordijntjes achter. Hoorde van de dealer dat de RNS315 nu voor levertijd vertraging zorgt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gerrit, als je de prijslijst (de huidige versie is van mei 2011) download via Volkswagen.nl dan staat er duidelijk bij dat het Ambient pakket alleen met "let op: alleen i.c.m. hout en aluminium decorinleg".

Gewoon meebestellen dus

 

@Louisvdd76: Lastige keuzes maken. Heb zelf wel xenon besteld en heb daardoor het executive pakket niet kunnen nemen. Het leven is zwaar met zulke keuzes :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoeft niet meer. Gisteren belde de dealer dat de auto volgende week donderdag geleverd kan worden 8-) . Echter mijn vrouw gaat een lang weekend naar Parijs en is erg bang dat er een kras op m'n auto komt :roll: . Ze gaat liever met de Golf die ik nu heb. Dus op haar verzoek de levering uitgeteld naar woensdag ochtend 12 oktober.

Ik zal eens kijken of ik eind volgende week het Ambiente pakket goed op de foto krijg.

 

Voorne putten is inderdaad bijna Zeeland, maar is nog net Zuid Holland. Enne vermoedelijk kan je mij komend weekend vinden bij de VW dealer in Hellevoetsluis :embarassed: . Kan ik goed proef zitten en alles naar wens instellen en uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoeft niet meer. Gisteren belde de dealer dat de auto volgende week donderdag geleverd kan worden 8-) . Echter mijn vrouw gaat een lang weekend naar Parijs en is erg bang dat er een kras op m'n auto komt :roll: . Ze gaat liever met de Golf die ik nu heb. Dus op haar verzoek de levering uitgeteld naar woensdag ochtend 12 oktober.

Ik zal eens kijken of ik eind volgende week het Ambiente pakket goed op de foto krijg.

 

Voorne putten is inderdaad bijna Zeeland, maar is nog net Zuid Holland. Enne vermoedelijk kan je mij komend weekend vinden bij de VW dealer in Hellevoetsluis :embarassed: . Kan ik goed proef zitten en alles naar wens instellen en uitproberen.

Heb ik nog een ander vraagje:

Behalve dat je het op de foto zet, zou je er misschien een sierlijst uit willen klikken, zodat we het bestelnummer wat er op staat te weten kunnen komen? Kunnen wij het ook bestellen :mrgreen:

 

Het blijkt erg lastig te zijn om op een andere manier het juiste bestelnummer te achterhalen.

Als je het er zelf niet uit durft te halen, vraag het dan even vriendelijk aan de dealer, die hebben wel van die los-klik tools.

 

En wij zouden er erg mee geholpen zijn :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zal mijn best doen bm-er. Ben inderdaad wel wat huiverig om de boel los te trekken/klikke. Dat vind ik het nadeel dat alles zo in elkaar is geklikt, dat ik altijd het idee heb dat de boel afbreekt als het werkelijk los komt.

 

Heb gisteren al wel wat foto's gemaakt bij het opslagterrein waar hij nu staat in Spijkenisse. Zal die zo uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden