Ga naar inhoud
  • 0

Ambiente pakket


remkow

Vraag

Ik had op mijn nieuwe Passat het Ambiente pakket NIET meebesteld omdat deze alleen te bestellen was icm hout inleg (niet mijn smaak). Nu blijkt dat het Ambiente pakket inmiddels wél met (geborsteld) aluminium inleg te bestellen is :-(

 

ambientex.jpg

 

Voor mijn auto waarschijnlijk te laat aangezien die al ingepland staat maar dan maar voor de volgende(n)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Bij de levering van mijn nieuwe Passat Variant bleek er geen Ambiente Pack bij te zijn, stond ook niet op de bestelbon dus blijkbaar heb ik die niet goed gecontroleerd.. Garage zegt mij dat ze dit niet achteraf kunnen inbouwen, zijn er firma's die dit wel kunnen? Of een duidelijke handleiding om enkel de voetruimte verlichting te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het zelf geplaatst, en er een topic van gemaakt. Inclusief alle informatie en partnummers.

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=197&t=42227

 

Goedkoop zal het niet zijn, de meerprijs bij aanschaf is veel minder dan het later zelf plaatsen.

Je kan het ook in fasen doen als je zelf niet zo handig bent, dan zou ik met de voetruimteverlichting beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden